Keramik iFokus

Keramik

Läst 2029 ggr
ellistumpan
4

symposiet.

Det är härligt att vara här igen i underbara Leksand.

LenaR
8

Ja nu är man hemma igen, men visst var det fina dagar? Längtar redan till nästa år!!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

stefanandersson
2

Roligt att träffa er alla, på återseende –eller vad säger man 😃

Ulla
2

Två härliga dagar och en extra, supertrevlig kväll innan. Tack alla som gjorde det möjligt!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

aijnaaG
4

Verkligen supertrevligt och jätteintressant! Trött men glad. :) Längtar till nästa. :)

Keraleij
3

En fantastisk helg 🙂 Kommer att ta ett tag att smälta alla intryck!

Tack alla goa kollegor o vänner!

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

MaudSkobyKrukmakeri
2

Kan bara hålla med alla ovan. Roligt, intressant, soligt - allt man kan önska sig!

Och extra tack till er som gör det möjligt! Ni som planerar, bidrar till programmet mm

Kram!

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

[ekdama]
3

Vilken trevlig och lärorik helg!! Nu gäller det att sortera alla fantastiska förslag på dekoratoner o glasyrer. Tack för alla tips o tricks även under pauserna Inte minst tack till Ulla, Lena och Stefan för att ni organiserade allt så bra! Mot verkstaden Ladan!

LenaR
4

#7 Och Pyromanen! Och inte att förglömma att vi hade hjälp av roddare - Maud som kom dagen innan för att hjälpa till, och sedan alla engagerade deltagare. Med allas samlade krafter gick allt väldigt smidigt!

Keraleij
0

Ang. att lägga ut bilder tex på instagram -finns det någon som anmält att de inte vill synas? och hur vet man det?

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

LenaR
2

Vi bad den som inte vill vara med på bild höra av sig till någon av oss moderatorer, Ulla, Stefan, Pyro eller mig. Jag har inte hört något, så vad jag vet är det bara att köra. 

Om någon hör av sig får vi ta det då, och plocka bort bilder i efterhand.

Kul att se din Avatar, Kajsa, när man nu fått se hur du gör äppeldekoren! 👍

Ulla
1

Vi sa ju till alla att man fick säga till om man ville ha bilderna bortplockade. Eftersom vi tog upp det vid första mötet och ingen protesterade eller sa att de inte ville vara med, så tycker jag att det är ok att göra så.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

mirris
4

En fantastisk helg som jag inte ångrar att jag anmälde mig till, träffat sååå många trevliga människor som besitter så mycket kunskap. Tack till alla som anordnat och de fantastiska människorna som berättat och gett tips.

usd
4

Tack alla underbara deltagare runt om i vårt avlånga land!!! Det är fantastiskt att få ses i verkligheten och ta del av allt spännande ni gör. Längtar redan till nästa år! Vi kanske ska dra lite söderut så det blir rättvist fördelat över landet? Vore kul!

PS  Om någon har mer frågor efter mitt föredrag om Hur man startar och utvecklar konsthantverkskooperativ går det bra att ringa på 070-2048 311. Tack för att ni lyssnade!

Solhem
3

Jag vill bara instämma med föregående skrivare - Toppenhelg! Tack ALLA!

A.M.L.
3

Jag med instämmer! Det blev härliga symposiumdagar tillsammans, så mycket arbetslust, inspiration, kunskap och nyfikenhet det finns överallt! Tack allihop!!!

A.M.L

MG35
3

Tack alla !!!!!!! Det var otroligt givande, otroligt jobb ni alla gjorde som visade något . Alla var spontana och trevliga , Vacker plast. 😃

Hoppas verkligen det kan bli ett symposium till nästa år ! 

Malin G

L.A.E
5

Trevligt att få träffa er alla och intressanta diskussioner om lera glasyr och ugnar. Vi får hoppas att det blir nästa år också !

Man får ju inte glömma den goda maten som serverades hela tiden+ fika. 

Fantastisk kul här hemma också har hyrt ut torpet med två vedugnar i två veckor   och elda får det göra själv.

agraff
3

Instämmer också! Fantastiskt! Tack snälla alla inblandade, allra mest tack förstås till LenaR,,Ulla och Stefan, men också till alla som bidrog till en härlig helg.

Miljön och atmosfären på Leksands folkhögskola gör också att jag önskar att jag vore liiite yngre, då skulle jag banne mig söka keramikutbildningen där. Men en sommarkurs nån gång….:)