Sprutskåp
Sprutskåp säljes till högstbjudande. Innehar fläkt, tre filter och har måtten 62x61x79. Skicka sms om bud så återkommer jag. Skåpet finns i Malmö. Bild kan på skåpet kan skickas via mms.
Ingela 0709/546142

Kan du ge ett riktpris? Jag känner inte för att skicka en massa skambud per sms….
Ny kostar ca 11000 kronor så jag skulle gärna vilja ha 25 % av detta.

Säkert värt det, men utanför min budget. Tack för dit svar.
Va inte rädda för att lägga bud det är efterfrågan som styr,ett bud är ett bud även om det kanske inte accepteras.
Hej! Hur mycket väger det? "Hur bra" funkar det?? Bra fråga eller vad? Förresten hur rengör man filtret, med tryckluft eller? Mvh Kerstin
Har inte vägt det men c:a 25kg skulle jag tro,du slipper ju doppa sprutas på med färgspruta,fläkten suger genom filtret från baksidan så överflödigt fastnar i filtret,filtret kan spolas av med vatten.
Har du någon aning om vad det kan kosta att skicka det? Jag behöver ta det i beräkningarna när jag lägger bud. Är seriöst intresserad men bor för långt från Malmö för att hämta personligen.
Var bor du?Kan kansk skickas som bussgods
Örebro!
Bussgods 650kr
Säljes nu för 1000 kronor, först till kvarn. Ingela 0709/546142
Jag tar det! Bussgods till Sollentuna borde väl kosta samma?

Om du ångrar dig, så tar jag det gärna för en tusenlapp. Jag bor utanför Lund, så kan hämta det.
Å skulle även det gå på tok så anmäler jag mig som tredje intressent! Jag tar det! Kerstin
4e intressen här!!!
Då var sprutskåpet på plats i Sjödiken. Tack så mycket och vad fina saker du gör. Fick mig en inspirerande eftermiddag. Hoppas vi får tillfälle att träffas igen.
Ambition - The world makes way for those who know where they are going.
Sprutskåpet sålt, tack för intresset:)