Keramik iFokus

Keramik

Etikettmedlemmar
Läst 1106 ggr
amandas-keramik
0

uppdaterade bilder

nu har jag lagt in nya bilder o tagit bort en del gamla,

jag måste sälja min verkstad i gamla uppsala för ekonomin är kass och jag behöver jobba med säkrad in komst ,ett tag för att komma på fötter,kommer ändå hålla på i liten skala och fortsätta att sälja min keramik uppe vid odinsborg i galleriet

amanda

Conny
0

Det är tråkigt Amanda, men jag förstår. Du gör så fina grejor, ge inte upp utan fortsätt att utvecklas! Jag vet att du kommer igen! Jag är en stor beundrare av din keramik!

Lycka till önskar Conny!

poja
0

Vad ledsamt att du måste ge upp din verkstad. Hoppas likt Conny att du kommer igen. Det här kanske ger avstamp till något annat.

GuNi
0

Hej Amanda!

Måste få säga att du gör så fina saker!

Allt kommer nog att ordna sig framöver ska du se, tappa inte hoppet.

Må gott/GuNi

Ulla
0

Vad tråkigt med verkstan Amanda! Men du ska se att du kommer igen, för du gör verkligen fina saker.

Lycka till i fortsättningen!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Jättetråkigt Amanda för jag gillar dina grejer, speciellt dina underbara lergodsfat. Tråkigt att höra att det inte funkar ekonomiskt för dej med butiken. Hoppas du får en lugn ekonomisk period nu och kan köra på för fullt lite längre fram i livet. Skönt att du håller uppe keramiken ändå och har en försäljningskanal.  Lycka till!! :D

Bregotta
0

Vilka fina saker du gör! Tråkigt med verkstaden men ofta är en sådan förändring början på något nytt och bättre! Jag önskar dig ett jättestort lycka till!

amandas-keramik
0

tack för alla fina  uppmuntrande ord! ! jag tror också jag kommer ha en liten verkstad o butik senare i livet,roligare att skapa också när man inte har kniven på strupen, det förtar ju skaparlusten!

abbis
0

Jag tror aldrig att man kommer ifrån att ha kniven på strupen som krukmakare..Jag kallar det för piskan på ryggen..*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elorion
0

Ibland kanske man behöver ett litet avbrott för att komma ihåg varför man började med keramiken. Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig.

Vanja-K
0

Så tråkigt för dig Amanda! Gillar också din keramik. Tusan också att det ska vara så svårt med att kunna klara sig på keramiken. men, de flesta keramiker som jag känner har ett annat arbete vid sidan om. Det är ju lika för andra sorters konstnärer också.

Finns det ingen som du kan gå ihop med? Är ju bra om man kan vara ett par stycken. För att dela på kostnaden.

Men jag tror att du kommer igen på ett eller annat sätt. Önskar dig lycka till!  M.v.h Vanja-K