Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 2692 ggr
Krukarin
0

Min hemsida

Jag har uppdaterat min hemsida med lite nya foton och en bildserie om svartbränning. Vill gärna ha respons på den! Jag har byggt den alldeles själv och kan inga finesser. Den kanske ser helkonstig ut i en annan dator?!

Adressen: www.krukarin.se

Karin

Ulle
0

Ser helt ok ut! Tydligt, rent och snyggt.

Mycket intressant med din bildserie om svartbränning!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Petrea
0

Hej Karin jag tyckte hemsidan var jättefin ren och lättöveskådlig helt i min smak!

Mvh Petrea

pluppan
0

gillar oxå inslaget om svartbränning. råbränner du?

om du vill ha beställningar direkt så ska du nog sätta ut priserna på dina grejer

Krukarin
0

Tack för svaren! Jo, jag råbränner. Blir mer spännande då Räcka ut tungan!

lotus
0

ser bra ut på min dator,kul med svartbränning skulle själv vilja pröva ngn gång…personligen har jag lite svårt med att få med bakgrund typ hjärtat med tapet iblommigt bakom.Det kanske är en smaksak men det är ju hjärtat vi ska se.

Vanja-K
0

Hemsidan var fin. Det du skrev om svartbränningen var riktigt bra.Bra inf. och bilder. Kul för andra att läsa.Hur blir det när du råbränner. Lika hållbart, eller?

GuNi
0

Vilken fin hemsida! Jätteintressant om svartbränningen.

Må gott/GuNi

Vavrakeramik
0

Bra Karin, håller med om att alla dina bilder borde ha en neutral bakgrund. Sen tycker inte jag att man ska blanda in för mycket privata saker på sin hemsida utan låta den enbart handla om din keramik. Jättebra och intressant om svartbränningen!

Vi hörs framöver, Helen

Krukarin
0

Ja, det där är ett dilemma… Jag kände att jag behövde en "privat" flik, där jag kan trycka in allt annat jag vill dela med mig av, förutom keramik. Men visst blir det lite rörigt.

#6 Jag tror att bränningen kommer upp i ca 800 grader. Det blev det en gång när jag mätte. Så det är ju inte riktigt uppe i skröjtemperatur och förmodligen blir det något skörare. Inte diskmaskinssäkert precis! Men gör man bara prydnadsföremål så har det nog ingen större betydelse.

KeramikeniSkredsvik
0

Hej Karin! Jag instämmer i den samlade kören: fin sida och intressant med svartbränning.

/Sofia

Rozzy
0

intressangt med svartbränning!

troll
0

Även jag instämmer - fin hemsida. Jag gillar när en sida är lättöverskådlig och det är din. Det finns gott om "hippa" sidor där man inte hittar det man söker - men som sagt - din var klar och trevlig. Jättekul att förlja svartbränningen, med bilder och bra text. Däremot håller jag med om att den privata delen blir lite för privat. Det är en svår balansgång mellan att vara personlig utan att bli för privat! Egentligen är det ju bara man själv som sätter gränsen, men mottaganren kan ibland känna att de kommer för nära och då får det motsatt eftekt, han/hon drar sig undan.

Grattis till den växande magen

/Marie

Hubert
0

Jag instämmer i vad många redan har sagt. Bra, lugn och inte allt för hipp!

Det enda jag tänker på är att på första sidan som man kommer till och den under kontakt är att man behöver skrolla ner, och då så lite, för att se hela. Inte då som dom andra för det är långt och känns helt naturligt och bra, utan det jag menar är att det känns bra att få hela på en gång på öppningssida och som den under kontakt bara en knapp att trycka på som skulle kunna få en plats brevid kanske?Glad

Lycka till!

Ulla
0

Det där är så beroende av vilken skärm och vilken upplösning som den som tittar på sidan har. För mig tex ser första sidan helt perfekt ut, det finns till och med litet plats kvar nertill. Samma sak gäller för kontaktsidan. Jag kanske har samma inställningar som den som gjort sidan?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Hubert
0

#14 du har så rätt. Det får bli en större skärm helt enkelt hos mig! Min gamla laptop ifrån 2000 har kanske gjort sitt…..för skulle jag minska min text kan jag inte läsa den!

Så Karin din sida är då jättebra och jag ska nog ta och titta mig efter något med större skärm för jag brukar ju se det här hos fler och här har vi orsaken. Jag är frånväxt för det var ju inte så här förr!Skrattande

Krukarin
0

Jag får faktiskt också scrolla på förstasidan i min laptop. Vet inte om det finns nån standard att gå efter så att hela sidan ryms på en "vanlig" skärm???

Tack så mycket alla som har kommit med synpunkter! Jag ska tänka över dem noga och fortsätta trixa. Jätteskoj det här!

Kram Karin

lbt-61
0

Det var en trevlig hemsida.Fint upplagd och tydlig. Roligt att läsa om svartbränning.

Krukarin
0

Nu har jag "rakuknappar" Skrattande Och har ändrat upplägget lite…

Vavrakeramik
0

Nu var den bättre Karin, alltså din privata del var inte lika privat.