Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 1107 ggr
tippex
0

Min första

Kommer någon av er ihåg vad det var för något ni sålde allra första gången.

Jag håller inte på med keramik i så stor utsträckning, utan jobbar ganska mycket med drivved. Jag hade en granne som fick syn på mina hemknåpade grejer och ville köpa nåt. Kommer ihåg att jag sa att inte ska du väl betala. Tänk så blygsamt. Det är över tio år sen.

Vavrakeramik
0

Jo, när jag gick kvällskurs för länge länge sen så var det en kompis som vill beställa en mugg av mig. Den blev skitful och jag skämdes när jag tog 40:- för den!

abbis
0

Det är för länge sen för att komma ihåg…*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

EvaLeraMM
0

Det var så klart pappa. Han köpte en skål för 80:-. Han skulle få den men ville betala. Nu har han hela huset fullt med skålar. :o)

ijonsson
0

Minns att den första grej jag sålde utanför bekantskapskretsen var en miniatyrvas på en elevutställning vi hade på skolan jag gick då. Det är 17-18 år sedan…Den kostade då 175 kr! Det tycker jag NU var mycket för en mini.

Bruzapetra
0

Jag minns det första, vi hade slututställning på min folkhögskola och jag hade drejat tre höga smala flaskor med långa halsar som jag sen skar jag i dem och arbetade om dem så de såg lite vingliga ut, ller som en lite uppstudsig kvinna el,dyl. Jag svartbrände dem och tycker fortfarande idag att de var vackra. Har tänkt göra några fler av dem. Sålde dem för 1500:- Jag var mycket stolt då:D