Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1560 ggr
peeolina
0

Underbar höstdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill hälsa till alla på Keramikforumet en härlig helg, glöm inte att ta en promenad ute i det fria för snart har vi rusket här……hemmavid mig är det +9 och underbart soligt  Cool

Vavrakeramik
0

vi har +10 o sol, ska ut i skogen en sväng efter lunch.

abbis
0

Har butiken öppen till 14 sen ska vi bygga om för att plocka fram julen ..blir nog och göra fram till nattkröken..sambon är i butiken nu så jag slappar lite ..Har en envis influensa som inte vill ge sig..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Caths
0

Vill hälsa tillbaka! 

Solen skiner,men med ett snö täcke som sakta smälter som kom i natt!

(lika bra är det :) ,gillar ej vintern)

veka
0

Här på Gotland har vi ca + 9 och blåsigt. Stundom skiner solen och stundom blir det grått och mulet. Ska ut på kyrkogårdar med ljus och dekorationer, har egentligen ingen lust när det blåser så.

Ulla
0

Här i Norrtäljetrakten har det snöat i natt. På morgonen övergick snön i regn, men nu tror jag att det har upphört. Trist och grått är det i alla fall. Skönt att stanna inne och elda i spisen Glad

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Tazen
0

Hej,här i norra Bohuslän har solen lyst så härligt hela dan. En kompis kom hit med sina hundar och vi gick på långpromenad med alla hundarna 4st(mina två och hennes två).Nu ska jag sätta mej och skapa lite.Ha det bra alla!

Bitte

LeWE
0

Solen har lyst idag på em men jag har hållit mig inne för att ta hand om min envisa förskylning.. usch.. jag som skulle prova min rakuugn idag.. men istället sitter jag inne och hostar o snorar.. skittråkigt!!

ijonsson
0

Härlig bild Peeolina, tack! Jo denna dag har varit härlig. Förutom att umgås med familjen har jag öppnat en lyckad glasyr ugn - alltid lika kul. Öppnade en lyckad igår också - känns bra inför kommande julmässor!

Vavrakeramik
0

Vi hittade trattkantareller i skogen. Så det blev trattkantarellsoppa till middag. Gott!

LeWE
0

ÅÅh.. jag vill också plocka trattisar..

sagabus
0

jag o hönsen har suttit på trappan i solen och druckit kaffe. jag fyllde i en Sifo undersökning som jag fått men efter halva slängde jag skiten för det handlar egentligen om hur få mig att köpa mer skit.

ska ut med hunden nu och sen ska jag jobba kl 16.30 i hemtjänsten.

bra dag på er alla!

LeWE
0

Faktiskt känner jag mig mycket bättre idag! Jag vågade mig en liten tur i skogen och hittade faktiskt lite trattkantareller.. Lycka!Glad

När man känner sig så där hängig blir man dessutom orolig hur man ska klara arbetet till jul så det är skönt när man börjar känna sig piggare igen. Det är definitivt ingen bra tid för förskylningar när man har som mest att göra och vet att det ska man leva på resten av året.

peeolina
0

Visst är det härligt gott med trattisar, jag har skogarna fullt av dessa delikatesser… folk säger att det finns mycket vanliga kanttareller med, men inte för mig inte…. jag ser dom aldrig, snacka om att vara färgblind…jag är kantarell blind, men jag kan lukta mig till trattisar…. ha en go fortsättning till veckan och krya på er sjuklingar, drick ingefära te så försvinner det.

EvaLeraMM
0

Var och tände ljus på Alla helgonas dag (kväll). Lite kallt och ruggigt ute men otroligt vackert i minneslunden.