Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 1186 ggr
helenahenstedt
0

Visitkorttips?

Tänkte göra visitkort, köpte färdiga ark på Clas Ohlson, öppnade och fann ett väligt tunt papper. Skrev ut ett ark och det kändes bara jättebilligt och gav dåligt intryck. Hur har ni gjort? Anlitat tryckeri? Tips på bra papper? Funderar på att limma ihop två ark, men det känns som att det inte kommer bli snyggt.

abbis
0

Tar din skrivare inte tjockare papper då..Jag skulle rekommendera att gå till ditt närmaste tryckeri och förhandla fram ett bra pris..Det är trots allt en mycket liten kostnad i din marknadsföring..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

poja
0

Gjorde mina på ett tryckeri ipå Sri Lanka. Passa på om du är utomlands.

Anno
0

På nätet…

Bla Vistaprint har dels gratis visitkort ( några av deras bilder att välja mellan)  dels billiga med egna bilder…

peeolina
0

Ja, jag säger också Vistaprint…. efter långtomlänge och funderingar så slog jag till och beställde jag visitkorten därifrån, kostar inte skortan , finns många motiv, du kan skicka egen bild och komponera texten så att det blir personligt och de kommer ända hem med posten….så nöjd

Bregotta
0

Jag gjode på Vistaprint, jag gjorde inte den allra billigaste varianten men inte den dyraste heller, väldigt nöjd. Ser bra och proffsigt ut. Enkelt att fixa egen design och relativt snabb leverans. Glad

helenahenstedt
0

Tack för tipsen, aldrig hört talas om Vistaprint, får kolla in där.

abbis
0

kolla oxå med ditt tryckeri där du bor jag tyckte vistaprint låg i samma prisklass som mitt get tryckeri..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Vavrakeramik
0

har tryckt upp på tryckeri.

stinalord
0

Jag skrev ut på tjockare fotopapper (inte till migsjälv dock), det blev snyggt och proffsigt om man skärde dem i papperskärare. Men efter att jag haft ett i plånboken ett tag så hade färgen smetats ut, inte alls bra. Känns som att hemmagjorda i allmänhet inte blir så bra kvalité i färgen. Men de kanske är olika på skrivare och skrivare?

mangobango
0

Arkitektkopia gör billigt och bra (finns i Falun och är jättetrevliga). Om du har en egen fil med dig så skriver de ut och klipper fint.

Jag tog ett kort på mina muggar. Redigerade och lade in text i programmet Powerpoint. A-kopia fick sen fixa till så att det blev utskrivet och klippt.

tippex
0

Jag lämnade in ett förslag på kommunens tryckeri. Där fick jag välja på jättefina papper. Jag betalade 250:- för 1000st visitkort.

Verkligen att rekomendera