Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 2560 ggr
Vavrakeramik
0

DAGENS ROS!!!

Till er sajtvärdar som ser till att denna sida finns och utvecklas!

Vi är många som är "beroende" och glada för sajten…

TACK!

LenaStina
0

En ros från mej också!

Kör precis nu en ugn med nya glasyrprover tack vare sajten. Alla är så generösa att dela med sig av sin kunskap.

TACK!

tummen
0

Jag Med!… Ett helt fång!

Avslutade just en ny skulptur i köket. dags att gå till sängs..

Go Natt!

Tazen
0

Ett STOOORT fång rosor från mej åxå,är beroende av detta forum och är inne flera gånger varje dag,alla är så hjälpsamma och tonen är så skön man behöver verkligen inte känna sej dum om man ställer konstiga frågor,jag har lärt mej väldigt mycket här Glad så jag är jätteglad att ni orkar och vill hålla detta forum vid liv

KeramikeniSkredsvik
0

Sicket bra initiativ, Vävra! Jag sällar mig till skaran som vill ge rosor i stora fång.

Vanja-K
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilket bar initiativ tycker jag också. SÅ ETT STORT FÅNG FRÅN MIG MED

Bruzapetra
0

Ja, många kramar från mejKyss

poja
0

Att sätta sig vid datorn och kolla på KiF är en av dagens höjdpunkter. Mycket tacksam och vill också strö rosor till alla värdar!

pluppan
0

Tack alla värdar! Ni gör ett kanonjobb!

solei
0

en ros fr. mig också!!

susanne.k.wall
0

Tack från mig också. Susanne

abbis
0

ett fång här med*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

lerboden
0

Jag brukar inte skriva bara för skrivandets skull men.. det kanske är fel.

ni som arbetar med denna sida gör ett jättearbete som jag har mycket nöje av.

som från de andra "dagens ros"

tack

ijonsson
0

Ja, det är lätt att ta dessa för givet…att det bara ska funka… Stort fång rosor till er!

Danielsdotter
0

Massor av rosor från mig ocksåGlad

Bregotta
0

Å från mig!!!!!Kyss

Lilja
0

massor av rosor från mig också.

pyromanen
0

Egentligen skulle ni ha rosor varje dag, men det skulle nog bli lite tjatigt… ros!

Keramik-Mi
0

Instämmer! En hel bukett till er var! Och så härligt att få "umgås" med så trevliga, hjälpsamma och positiva människor på detta forum! Hör också till "beroendeskaran"!

TACK!

EvaLeraMM
0

En rosvar till alla och en var från mig med. Bästa stället att vara på är här.

Petrea
0

Glad Från mig också!!!!!

silvergran
0

Ni gör ett beundransvärt jobb med denna sida, ni är värda ytterligare ett fång med rosor och blommor av allehanda slag. Tack /Eva

RudeGirlPottery
0

Jag instämmer! Har länge saknat en sida som denna.

Jordemor
0

å så från mig också Tack/Åse

Ulla
0

Det var verkligen överväldigande. Tack så hemskt mycket för allt beröm. Jag tror nog ändå att jag är den som lärt mig mest av alla här, eftersom jag läser så gott som allt som skrivs. Den samlade kunskapen och erfarenheten här måste vara enorm. Tack till alla som så villigt delar med sig.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Dolomit60
0

Jovisst; jag sällar mig mer än gärna till listan av medlemmar som önskar dela ut ros och tacka dem som driver sajten för det arbete ni utför !

Ofta tar man kanske sidan för given, utan att riktigt tänka på att det faktiskt ligger en massa jobb bakom den.

Tack ska ni ha !!!

koko
0

Solros!Kyss

LeWE
0

ros, ros, ros…

lotta2
0

Vad gulligt av er att rosa oss på sajten så!!  Jag som bara är en Medarbetare här kände mej jätteglad när jag läste detta. Jag som verkligen känt mej riktigt deppig  och tappat lusten nu efter en hemsk höst med oavbrutna förkylningar, vinterkräksjukan och nu till sist en inflammation  med en pencillinkur som grädde på moset, jag blev riktigt uppiggad  av att läsa allt positivt.

Men lika många rosor ska ALLA som skriver och delar med sej här ha för en sajt är bara lika bra som sina medlemmar är. Och ni är jättebra!!! Kyss Så krama om er själva nu…:D

emek
0

Jag vill oxå tacka, tack tack, för det här är så kul!

Rozzy
0

Tack, ni gör ett bra jobb!

Hubert
0

Instämmer med alla! Tack för ert fina arbete!Cool

ildogvann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Takk og takkGlad

Ros, ros, ros!

helenahenstedt
0

Jag stämmer in i hyllningarna, en julros i var så här i adventstider!

A.M.L.
0

Javisst! Hurra och tack allihop, väldigt kul att sajten finns!

A.M.L

fyra
0

ROS Glad

troll
0

Ställer mig till skaran - TACK! Och en hel rosenträdgård….

JennyKrita
0

Ros!!

evaz
0

En hel bukett. När det varit ont om tid att dreja så har jag hunnit med en kort stund på denna sida o fått mycket inspiration. Tack till alla!

Denna kommentar har tagits bort.