Tack Bosse!
Jag har varit med i keramikifokus sedan kanske 10 år när jag som nybliven pensionär skaffade drejskiva och ugn. Jag älskar att dreja och formge mina skålar och vaser och fat. Alla misstag har jag gjort och ofta lärt mig av. Min viktigaste kunskapskälla är keramikifokus som är så rolig att titta in hos och ta del av allt kunnande som finns där. Aldrig förr har jag gjort ett inlägg men nu måste jag bara stämma in i kören som hyllar Bosse på Cebex! Aldrig har jag trott att det finns en människa som Bosse, oförtröttligt svarar han på alla frågor på ett begripligt och välformulerat sätt och räcker oss alla en hjälpande hand när vi fastnat i leran och problem och frågor dyker upp! Tack, Bosse, du är en hjälte!
Håller med till 100% - låt oss skriva ett inlägg - vi som tackar Bosse!
//Susanne Sundström
//Susanne Sundström
Keramik iFokus är en sajt vars ämne jag egentligen är ointresserad av, men vars stämning gör att jag ändå läser här titt som tätt. Det är ett bra betyg. 🙂 Till och med jag har förstått vilken tillgång en sån som Bosse är för en sån här plats. Det är ovärderligt med någon som delar med sig av handfasta råd på det sätt han gör.
Tack Bosse för all hjälp och alla bra tips och råd.
Tycker att Bosse verkar kunna allt och så bra han delar med sig av sina erfarenheter och alla kunskaper han besitter. Tack Bosse!
Jag kan bara hålla med er andra! Jag har inte varit med så länge i gruppen men läst massor av inlägg där Bosse bjuder på sin gedigna erfarenhet och kunskap. Att ha rätt kunskap om keramik är ju många gånger avgörande för resultatet och då är personer som Bosse ovärderliga. Jag började med keramik på -80 talet med ett avbrott på drygt 10 år och har många gånger saknat någon att fråga, Tack Bosse!
Ja stort stort tack till Bosse och alla ni andra med lång erfarenhet och stora kunskaper som ni generöst delar med er till oss mindre kunniga!
Jag vill sälla mig till kören som hyllar Bosse, och andra, här får man hjälp ❤
Bosse är en klippa utan tvekan och det finns fler klippor som lägger ut sina tips o kunskaper, jag är djupt tacksam över att få ta del av detta flöde av kunnande .
Stort tack :-)