Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 754 ggr
Ulla
0

GOD JUL!

Jag hoppas att ni alla får en riktigt god jul med god mat och många fina julklappar!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LeWE
0

Tack detsamma!

troll
0

Tack detsamma!

Keramik-Mi
0

God Jul och Gott Nytt år till dig och alla andra som jobbar med och besöker denna sajt! Ser fram mot ett nytt år tillsammans med er!

Sajtvärdar: Åter igen - tack för allt jobb ni lägger ned på denna trevliga sida!

pyromanen
0

Nu är det "värsta" överstökat… maten  ätit, fjärrstyrda bilen provkört och de stora tjejerna åkt till farmor i Göteborg för att köpa kläder på rea…. så imorgon blir det äntligen verkstan igen!

Bästa julklappen: "Making Marks", som flera av er rekommenderat, och den verkar precis så bra som ni sa!  .. nej, det var inte jag själv som gav mig den, det var sambon… fast jag hade get honom ISBN-numret på önskesedeln Skrattande

cherie
0

Ja tack detsamma.. å gott nytt år till er alla här på fokus, jag ser fram emot 2008 och nya kunskaper att dela oss emellan..Stor kram!

Elorion
0

Det är mysigt med julen, men det är ganska skönt när den är över. Gott nytt keramikår på er allihopa!! //Anna-karin

Ulla
0

Bara två dagar så är det helg igen. Nästan så man önskar att det var en hel arbetsvecka emellan :)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_