Keramik iFokus

Keramik

Läst 297 ggr
keramikdrömmar
0

Svampar

Hej!
Letar efter fina svampar likt mudtools då de verkar slut överallt. Vad använder ni? Har ni några tips?

bjorn.lindberg
0

Sminksvampar kanske? Mudtools "fabrik" gick åt skogen i höstas pga. översvämning i samband med nån av orkanerna som härjade på den amerikanska östkusten. Det är anledningen, skulle jag tro, att deras grejor inte går att få tag på.

Sintring
1

Du har ett PM

keramikdrömmar
0

#1: Tack så mycket för info! Då kan jag sluta vänta på att de ska komma in på lager.
Och tack för tipset. Kanske kan testa sminksvampar. ☺️

Sintring
0

Om du tittar på ditt PM så behöver du inte vänta

keramikdrömmar
0

#4: Jag hittar inget meddelande på den fliken. 🤔

ler
0

Trycker du på huvudet längst uppe till höger? Där är meddelanden som rad två under ditt namn

Sintring
0

Nu hittar du ett PM
av oklar anledning blev det inte skickat förra gången

Ulla
1

Hej keramikdrömmar!

I högerspalten hittar du länkar till allt som är personligt, bl a till din brevlåda som Ler skriver.

I vänsterspalten finns länkar till alla inlägg i forumet. När du gått till din din brevlåda så är det i stället länkar till dina meddelanden som ligger där.

Mittenspalten är lässpalten. Där kan du läsa innehållet i alla inlägg. När du är i din brevlåda är det istället dina meddelanden som öppnas där i mittenspalten.

På en dator och platta så ser man alla tre spalterna samtidigt, men på mobilen får man ta en i taget. Hoppas jag inte rörde till det nu.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

• Redigerat 2025-03-13 18:19 av Ulla