Keramik iFokus

Keramik

Etikettreklaminlägg
Läst 181 ggr
Kickand
0

Reklam..?

Helt plötsligt är det flera reklaminlägg som dyker upp i flödet. Hur kommer det sig? Kan vem som helst lägga upp inlägg här utan att vara medlem?
Det har varit så skönt att det varit reklambefriat här till skillnad från så många andra sajter…..
Kicki

ler
0

Jag får ingen reklam men kanske det är skillnad på om man ser på telefonen eller i datorn? Jag ser på telefonen. Vad är det för reklam som du får?

Ulla
0

#0: Man måste vara medlem på iFokus för att kunna skriva inlägg, men vem som helst kan ju lägga upp ett konto. Då och då dyker det upp någon som blir medlelm bara för att skriva reklaminlägg, men de inläggen brukar snabbt försvinna. Antingen för att de får flera anmälningar eller för att sajtvärden tar bort dem. Personer som missbrukar sitt medlemsskap brukar bli avstängda.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Kickand
0

#1: Fejkade inlägg med "information" om olika produkter. Men som Ulla skriver så försvinner de ganska snabbt. Men jag tycker att det blivit fler sista tiden.

ler
0

Jag har bara sett två sådana i mycket lång tid så det kanske är någon skillnad som man måste vara lite mera modern för att veta vad det är