Hänkelpress
Det verkar finnas väldigt många olika hänkelpressar. Vet ngn vad man ska köpa och vad kan det kosta?
Mvh Barbro
#1: Var hittar du den till det priset? Jag ser den säljas för EUR 1359 på Keramik Kraft. Den ser mycket välkonstruerad ut men i likhet med alla hänkelpressar jag har sett har den ett minst sagt avskräckande pris.
Ja jag ser att det var ett fel i deras prislista nästan lika dyr som du säger, dom visade bilden på den och priset samtidigt så jag gick ut från att det var priset på den men det var bara något av den till det priset, sorry mitt fel
#3: Men visst är det lite förvånande att ingen utmanare lyckas pressa priserna? Det är ju inte en överdrivet komplicerad produkt. Om man googlar och hittar något som verkar lovande prissatt är det allt som oftast någon miniatyrvariant typ fogspruta vilket föralldel kan fungera för små profiler.
Ja verkligen, jag byggde min själv i rostfritt stål och stämpel i svarvad aluminium och en plastyta på den och en lång arm så man får tryck nog även till små grejor, nu är det så klart inte alla som har tillgång till en metallverkstad men man kanske kan fråga någon smed, behöver nod inte kosta 13000 kronor för något så simp