Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 497 ggr
poja
0

Jättedepp! Datorkrasch.

Blev helt ifrån mig imorse då jag inte kom in här. Hela förmiddagen har jag varit irriterad. Är verkligen beroende och datormissbrukare. Nu kan jag bara kolla tisd.och torsd., här på jobbet. Nog bra med en paus, kanske….

Vanja-K
0

Har du testat med att installera allt igen. Så fick jag göra efter min datorkrasch. Då var jag dessutom helt nybörjare på datorer. datorsaiten är kanonbra att fråga i om råd. men ni kanske är jättebra själva. Hoppas det löser sig! Häls. Vanja-K

minx
0

Du kommer inse vad himla mycket du hinner med hemma när datorn är obrukbar. Ibland har jag lust att kasta ut min genom fönstret så man hinner med andra projekt i livet.

Vanja-K
0

SkrattandeHa! Ha! Det var bra sagt!

Men jag tycker synd om dig poja, iallafall!

poja
0

Nu är jag tillbaka. Tur att man har datagenier som grannar. Blev helt överlycklig imorse när han stod på trappan med datorn under armen. Nu har jag massor att ta igen. Och Minx, jag har haft storstädning under avbrottet. Så nu är här skinande rent.

Vanja-K
0

Kul att du är tillbaka!

minx
0

#4 haha det är nästan så att jag önskar att min dator kunde krascha i några dagar så jag fick det städat. *peppar peppar*