Keramik iFokus

Keramik

Etikettresor
Läst 1236 ggr
zzaga
0

Resmål

Hej på er.

Hoppas att ni har en bra midsommar!

Jag sitter som bäst och planerar en husbilssemester som jag och min lilla familj tänkt göra oss i sommar. På listan står Höganäs, Vallåkra, Linköping, och Paradisverkstaden (ev Nittsjö också). Har ni några bra ställen , gärna keramikrelaterade men inte tvunget, som ni tycker jag (och familjen) inte bör missa på vägen? Nån av er som har öppet som man kan titta in hos?

Alla tips mottages tacksamt!

Ulla
0

Åh, vad trevligt! Hur länge ska ni vara ute?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

zzaga
0

Ja, det ska bli så skönt att komma iväg hemmifrån lite.

Vi ska vara iväg i två veckor är det tänkt.

Ulla
0

På två veckor hinner man med mycket. Du får berätta sedan vad ni gjorde. Gärna en liten artikel i stil med den du skrev senast. Skrattande

_
_

ingvar
0

Kom gärna och hälsa på. Jag  finns i Varberg och har öppet hela sommaren 8 - 18. du hittar mig i Hamnmagasinet vid hamnen. I samma hus finns även glashytta, konsthall, silversmedja och grafikverkstad. Vill ni titta på Bockstensmannen finns han ett stenkast ifrån på Varbergs fästning. Husbilen kan ni nog ställa på någon bra plats med havsutsikt och goa bad. Ring gärna: 0340/677177 .

Ulla
0

Det är nästan så jag får lust att komma Skrattande. Låter som om det finns mycket att se.

_
_

ingvar
0

Ja det vore kul. Vi är några krukisar här runt omkring som man kan hälsa på.

zzaga
0

Ingvar

Åh, vad kul. Varberg kommer genast upp på listan av resemål som jag vill besöka. Jag hör av mig någon dag eller så i förväg i så fall:) Tack snälla Ingvar!