Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1347 ggr
helenahenstedt
0

Tack!

Jag vill tacka alla som lagt sig i min hemsida! Vissa ändringar är gjorda, andra kommer och en del grejer får nog vara som det är tills vidare…

Det verkar ändå som jag uppnått det jag ville: en lättöverskådlig och avskalad hemsida.

www.helenalindberg.se 

Alla åsikter och tips har varit värdefulla och jag är jätteglad för allt engagemang. Tusen tack!

Helena

Hubert
0

Kul, nu har det blivit mer som jag skulle vilja se en sida och jag kan egentligen bara komma på en sak, men jag tror att det är min dator, att första sidan så måste den scrollas för att jag ska se hela. Men annars så tycker jag att den är mycket skönare att titta på nu!

janet
0

Tycker oxå att din sida blir mer lästtläst nu!

Jo, för att en ska öppnas i ett nytt fönster skriver man "target_blank" i html-koden.

helenahenstedt
0

Som sagt, den är inte hundra klar. Jag har gjort den i mall och inte med html-koder. Tack ändå.

Scrollandet får man leva med tills vidare, för just nu är jag hemsidestrött och orkar inte lösa problemet med att jag inte lyckades göra klickbara bilder. Får ta tag i det senare, för det var min avsikt från början.

Det kommer ske några till förändringar, framför allt mer text. Men på det stora hela är jag nöjd och ska nu börja ägna mig åt visitkort.

Bregotta
0

Yes, tycker också att du kan vara jättenöjd. Lite småsaker kan man alltid fixa med efterhand. Snygg och ren! Helt i min smak! Kanske har jag missat den när jag tittade nu - men har du med email-adressen? Annars är det ju ett jättbra enkelt sätt för folk att ta kontakt…

pluppan
0

helena, vad gjorde du den i för mallprogram?

helenahenstedt
0

#4 E-posten är inte där än, men den kommer.

Småfix blir det väl, när jag såsmåningom kommer igång i verkstan kommer det väl till fler bilder/kategorier.

#5 Jag gjorde den hos one.com. Orkade inte söka runt, de blev utnämnda av nån internettidning till bästa webhotell så jag tog det. Är nöjd, bra support. Har gjort allt själv, är ingen datanörd. Det tog sin tid, men när jag väl satte mig så gick det ganska lätt (utom klickbara bilder då, men det ska gå).