Keramik iFokus

Keramik

Etikettoff-topic
Läst 1234 ggr
LeWE
0

Hej då

Ja, nu åker jag o min familj till värmen några veckor. Spännande o skönt. Om det funkar kanske jag "tittar in" därifrån Thailand, Phuket.Vi hörs igen. Lena

Bregotta
0

Åh vad härligt! Ha det jätteskönt! Hittar du någon dator där är det kul om du skriver hur ni har det! Trevlig resa!Skrattande

minx
0

men du så underbart!!!  Ha en härlig semester nu och passa på att hämta massor med inspiration.

LeWE
0

Tack! Ska bl a frossa i massage!! Billigt där och bra för en trött keramiker.

Hubert
0

Härligt! Trevlig resa!

LenaStina
0

Åhh, vad skönt det låter! Har precis blandat av ditt glasyrrecept idag. Kanske jag har fått fram någon bra variant på din grundglasyr när du kommer tillbaka som jag kan dela med mej av.

Bruzapetra
0

Ha en underbar semester!!! Jag trodde du sa hejdå till sajten först, det var tur att jag hade fel:D

pyromanen
0

fniss! ja jag han också bli orolig några sekunder!

abbis
0

Nu blir man litt avis…suck suck..ha en gooo resa

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Vanja-K
0

Ha en riktigt trevlig semester! Mycket massage och ny aha upplevelser.God mat och dryck.Häls. Vanja-K

Ulla
0

Suck, nu blir jag riktigt avis. Ha en riktigt härlig semester och njut av massagen. Cool Du kommer nog hem flera år yngre än när du åkte.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

susanne.k.wall
0

Trevlig resa! Hoppas ni får en underbar semester!

mangobango
0

Härligt! Njut av alla goda frukter också!

Tazen
0

Trevlig resa och hoppas att du får en massa inspiration Glad

KeramikeniSkredsvik
0

Avis är väl bara förnamnet… mest avis är jag på massagen… Ha en skön semester!

Rozzy
0

Ha det riktigt skönt då!

kinnekulle
0

Ha det hur underbart som hällst och välkommen hem till ett sverige som är liiiite ljusar än när ni for. Ha de gott och i sup allt! Marika

pluppan
0

ha det bra och ta gärna lite kort åt oss!

cherie
0

Jag lycka till med avslappning och laddning av batterier..härligt att få komma iväg och koppla av..hämta lite ny inspiration kanske…

LeWE
0

Tack alla.. såg nu när jag kommit hem.. det var verkligen en underbar semester, tyvärr ingen keramik men ibland kanske det är nyttigt att vara keramikfri!?! Har badat, solat, ätit gott, druckit alldeles för mycket singha!! snorklat, varit på massage ofta. Det är verkligen som ett annat liv, synd bara att resan är så lång (12 timmar) Annars skulle jag gärna åka dit oftare!! Människorna är så otroligt vänliga och det var en fröjd att se hur rara de är mot små barn, vårt lilla barnbarn var med. Ska skicka en bild från en strand (keramikfri) när jag fixat in bilderna i datorn.

LeWE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas jag fick m bilden.. längtar redan tillbaka!

Tazen
0

Förstår om du längtar tillbaka,det ser underbart ut!!!!