Tips
(fel kategori, men hittade ingen mer lämplig)
Jag har upptäckt en häftig genväg.
Om man vill komma till forumet, eller artiklar eller varför inte inkorgen snabbt. Då kan man trycka alt+1 och sen enter, så kommer man till forumet.
alt+2 och samtidigt enter så kommer man till artiklar,
3an tar en till sin inkorg :) Fräckt va? 
Du har rätt, det funkar!
(PS Jag flyttar inlägget till forumrelaterat)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Det min kollega Johan som lagt till detta för att göra iFokus-sajterna så lättillgängliga som möjligt.
Fler snabbtangenter kommer inom kort. Bland annat ska Ctrl+Enter posta det inlägg eller skicka iväg det meddelande man skrivit.
Mvh // Staffan

Ctrl+enter är en klassiker, gjutet =)

Ja, det är en skön känsla att skjuta iväg inlägg och privata meddelanden med de snabbtangenterna… :)
// staffan

Nu fungerar det att posta inlägg, kommentarer och privata meddelanden genom att bara trycka Ctrl+Enter…

// staffan

Det borde finnas en global nyhetsida för ALLA siter där man kan läsa nyheter :)
Hmm på något sätt fick jag precis upp klistra in kopiera snabb meny med något kortkommando som jag inte kommer ihåg. Och precis lyckades jag byta sida och logga ut mig själv med några knapptryckningar. GAH ;) hur många hemligheter finns det egentligen?
Puttar upp det här inlägget, jag tycker snabbkommandon underlättar en del.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Det där med en global nyhetssida som gäller för alla sajter vore kanske inte så dumt. Nu kommer alla nyheter på alla sajter, så den som är medlem på flera ställen får läsa samma sak flera gånger.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_