Fint väder?
I dag verkar folk ha haft annat för sig än att sitta vid datorn. Kan det bero på det fina vädret månne? Här har det i alla fall varit härligt vårväder.
Så litet sol som vi har sett i vinter så är man verkligen utsvulten på sol.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Här är det också underbart vårväder! Det var svååårt att gå in och sätta sig och arbeta en sådan här dag…..
Jag har varit ute och ätit glass efter jobbet! Helt underbart i Malmö nu
Ja, underbart fantastiskt vårväder. Jag hittar på massor av onödiga saker att göra ute bara för att slippa gå inomhus. Satt på stan på ett café i eftermiddag och tog en fika sittandes i kortärmat. Underbart! Dessutom ska det ju hålla i sej i ett par dagar nu. Ännu bättre!
Och jag hade en kul kväll på Ullevi med barnen…. rätt lag vann
!!! Heja blåvitt!!
Håller med, vilket väder! Var ute hela lördagen och brände Raku med några hos LeWe. Hennes "brännhörna var så fin. Så trevligt. Som friskvård.Allt gick bra. Men idag måndag har jag varit inne hela dagen. Inte klokt. Hade tvättstugan. men satt mellanpassen på balkongen. har jobbat vid datorn. Gjort en 6 sidor översättning från engelska. till svenska. Visst offrade en dag idag, men det var det värt.
Jag har varit i den stooora staden hos min revisor med alla papper.Tog ledigt för en gång skull och shoppat lite..köpt en klänning på noa noa bl.a.Ikväll var det möte om sommarens samlingsutställning i Nora.Blev utsedd att vara med i gruppen som skall hänga hela utställningen.Vi är 30 st som ställer ut konst och konsthantverk 2 veckor med början efter midsommar.Blir snoigt då jag har min skulptur utställning samtidigt på gården hemmavid.Har börjat blogga idag åt nerikes allehanda oxå.
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Har haft två dagar med drömväder här nere !
Jag är nog inte på långa vägar lika förtjust i att sitta vid datorn när det börjar bli vår på riktigt ! Jag gör vad som helst bara jag får vara ute. Jag har ju dessutom varit sängliggande nästan hela vintern. ( i gikt) så för mig är det fullkomligt underbart att få komma ut i friska luften ! (helt samärtfri dessutom ! ) Min läkare säger dessutom att A-vitaminbrist gör mina ledsmärtor värre, och att jag ska ha sol därför.
Nu har jag dessutom fullt upp med att fixa min nya verkstadslokal. så de mnga och långa datortimmarna sparar jag nog tills sämre tider…… *S*

Underbart väder men svårt med arbetsdisiplinen idag. Har ätit lunch i trädgården och glass också. Fikat ute med en granne.. Man måste ju njuta lite ibland också!
Det blir nya tag imorgon, då e butiken öppen och jag måste jobba!
underbart å kunna ligga på gräsmattan å njuta av solen. och se den lilla gubben upptäcka gräset för första gången. gräs kan väl inte va SÅ gott eller..
Här är det också underbart väder. Men faktiskt så ser jag inget gräs ännu, blir avundsjuk på dig saltglazed som pratar om att ligga i gräset. Ha det gott!
ja de e grönt å grilllen ryker för fullt å ungarna bråkar så det kan inte bli bättre..