Popp-up
Hej! Sen den här sajten gjordes om får jag en del popp-up fönster, nu senast från Party Poker. Det behöver såklart inte vara nåt samband men dom har kommit nu. Är det nån som har likadant? Är det nån som vet vad man gör åt dom? När ett popp-up fönster dyker upp högerklickar jag och blockerar, men dom busarna kommer ändå. Susanne
Jag har inte fått sånna… hoppas de inte dyker upp!
Har inte haft problem, men på min dator sitter en liten flik/knapp uppe på samma rad som googlemojen… som heter "popup-fönster ok", där man kan generellt tillåta eller förbjuda dessas uppdykande… kanske finns nån liknande inställning hos dig?

Nån sån knapp har jag inte och trots att jag högerklickar och blockerar så kommer dom ändå, partypoker, Mariabingo och annat. Jag har också en inställning på sidor där jag kan tillåta eller inte tillåta pop up men dom kommer ändå. När jag inte tillät popup på google kunde jag inte söka nåt på google. Då sa gubben jag skulle avinstallera My web search och se - nu kan jag söka på google igen, men popupparna är kvar. Jag fattar ingenting faktiskt.
Nej, jag har inte fått några problem. Jag har haft problem med popups förut och då hjälpte min son mig att rensa datorn. Jag hade fått in nåt program på datorn som ställde till det för mig. Det kan säkert bero på annat också. Ska kolla runt och höra om det är andra som fått problem.
Du kan förresten fråga själv på den (rätt så) nya support ifokus-sidan.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Tack för svaren. Jag har fått ett tips av leelin som jag ska prova. Det har säkert inget samband med att sajten gjordes om, men första gången jag skulle in på keramik i fokus, efter ändringen, kom dom här pop-upen.