Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 1549 ggr
Bruzapetra
0

Konstrondan 2008

Jag måste ju med hinta lite om vernissage:) Imorgon startar Konstrondan här på Småländska Höglandet!!! Jag är med för första året och det ska bli så spännande! Mellan Torsdag- Söndag kommer verkstäder och ateljéer vara öppna mellan 12-18, hela 49 st!!!

Här är hemsidan www.konstrondan.com

Välkomna hem till mig:D

carof
0

vad kul. jag ska göra mitt bästa för att komma.

vi ses

troll
0

Va kul. Jag får väl passa på att puffa för Ateljerundan i roslagen www.ateljerundan.se 14-15 juni, som jag ska vara med på för första gången. Petra, vad hade du med på samlingsutställningen? Har du några tips?

/Marie

april24
0

Lycka till Petra

Du är i fint sällskap som jag ser det.

Bruzapetra
0

Tack! Just nu hoppas jag på uppehåll så det går att duka ut lite fint utanför också men det ser väldigt mörkt ut här.

Carof, vad kul om du tittar förbi, välkommen:)

Bruzapetra
0

Jag måste bara få dela med mig av min glädje lite…Generad

Det har varit/är en jättebra ronda!!! Jag har sålt en hel del och fått så himla mycket fin respons och beställningar osv…. Det känns såååå himla bra just nu:) Hoppas det blir en sista fin dag imorgon också!!!

sen är det bara att dreja nytt för till midsommar ska jag gästutställa på ett litet hantverkshus i Eksjö och några från museet i Eksjö var här idag och frågade om jag ville sälja hos dem också!

Trallalalalaaa….jag är så glaaa!

kinnekulle
0

Men va roligt Petra, ett stort Grattis!!!och det kan ju bara betyda att du är jätteduktig och gör fin fina grejor!

rakuLotta
0

Vad kul PetraGlad det är du värd efter allt slit med din verkstad! Och du gör jättesnygga grejer!!

pluppan
0

härligt!! skönt att grejer tar rejält fart för dig Petra. Grattis!

Bruzapetra
0

Tack snälla ni:))) Idag är det vackert väder också, inte dumt alls. Hoppas alla får en härlig dag!

troll
0

Kul petra, Stort grattis!

pyromanen
0

Grattis!

giad
0

Jag är SÅÅ glad för din skull. När jag var hemma hos dig och såg din fina verkstad och din keramik så blev jag så imponerad. Mina keramikfingrar bara längtar till att jag skall få hem mina grejor som är besällda hos Tärm. Det är jätte roligt att du fått så många beställningar

LenaStina
0

Jätteroligt att det gick så bra för dej i helgen !!!

Snart får du också ett telefonsamtal om utställning hos oss på Konsthantverkarna i Jönköping. Om allt klaffar blir du först ut med att ha utställning hos oss. Hoppas du hinner med alltGenerad.

Bruzapetra
0

Tack!

Det var så trevligt att ni var här Gill!!! Nu längtar vi till stugan er:D

Och Carof var också här från forumet, jättetrevligt!!!

LenaStina, åh vad kul!! Då gäller det att dreja tills armarna domnar:) Ska bli jättespännande.