Keramik iFokus

Keramik

Etikettoff-topic
Läst 1331 ggr
kia1
0

Web-Shop

Jag har snickrat ihop en webshop för första gången i mitt liv och skulle vilja ha lite respons vad ni tycker.

Det är inte säkert att jag kan göra som ni säger, men jag kan alltid försöka;))

man går in via min hemsida

(hoppas att det inte blir sågat som reklam nu, men jag vill verkligen ha lite hjälp)

*Adress till hemsidan finns på den personliga sidan*

rakuLotta
0

Lättnavigerad och enkel att utläsa. Bra tycker jag, fast jag handlar inte så mycket mer än böcker på nätet så jag har inte så mycket erfarenhet. Glad Lotta

Ulle
0

Kia1, det var mycket bra snickrat, får jag säga!

Håller med rakuLotta om att den är lättnavigerad och enkel. Precis som det ska vara, tycker jag. Dessutom tycker jag om att du har ordentliga beskrivningar på dina produkter. Gillar när det står lite mer än bara produktnamn.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

vibeke
0

Inga problem med webbutiken!

Däremot tycker jag att det är svårt att läsa texten i "knapparna" på din hemsida. för lite kontrast mellan text och bakgrund. Åtminstone för mina ögon…

Elorion
0

Oj vad duktig du har varit! Jag tycker det ser helt ok ut:) Hoppas att försäljningen ökar.

I vilket program har du snickrat?

poja
0

Åh vad jag skulle kunna snickra som du. Överskådlig och snabb sida med mycket roligt innehåll. Det var bara rubriken som jag inte tycker du skall skeva.

kia1
0

Tack så mycket för att ni har gått in och tittat och gett era åsikter. Jag tycker oxå att knapparna syns för dåligt och ska be min web master att fixa det (det är inte jag som gör själva hemsidan) Web shopen har jag gjort i textalk det är lite krångligt i början,men när man väl har kommit på tänket så funkar det jätte bra. Jag har köpt deras mellan shop.

Om det är någon av er som ska skaffa web shop så kan jag varmt rekomedera dem, jag hade kontakt med dom via telefon när jag skulle koppla upp och fick jätte bra hjälp av en SÅ trevlig pojk;)

kia1
0

Nu syns det lite bätttre tycker jag.