Egen hemsida
Wow, alltså, jag gjorde det som jag inte trodde att jag kunde! Jag gjorde en egen hemsida. Enligt de tips som lades ut här tidigare i år. Jag använde one.com. Och visst, min hemsida är väldans enkel, men ganska så väl överrensstämmande med hur jag vill presentera mig själv…
Inte som alla andras hemsidor…
Konstnärligt…
Inspirerande….
Bilderna får tala mer än texterna….
Kolla gärna in min första start på att bli hemsidesexpert 
* Länk dit finns på den personliga sidan*

Klart snygg sida !
Den där blå färgen ger en klarhet, renhet lixom, som är rätt häftig - tillsammans med dom där stora bilderna!
Keramiken verkar schyst den också….
Det är roligt att bygga hemsidor ! (Även om keramiken är roligare…..)
One.com är ett bra alternativ också inbillar jag mig……
Jättesnygg! Varför krångla till det, det är väl jättebra när det är enkelt. Gillade ditt fat med den vita" swirlen". Riktigt snyggt!!

Näe, precis; i stället för onödigt krångel upnår du överskådlighet, och lätthet.
En annan grej är ju att den som inte själv bygger hemsidor reflekterar gissningsvis inte en gång över hur sidan är uppbygd.
Sidans absoluta styrka är det visuella intryck den ger, och det är det man fäster sig vid, vilket ju är fullt i linje med det du vill förmedla - det handlar ju om keramiken - eller hur ?
Jättefin.. ren och snygg och man får veta det man behöver,,snyggt jobbat.

Snyggt! Grattis till en jättefin sida! … och snygga saker! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

En eloge för att din sida är så ren o enkel! Trött på alla dessa överarbetade tillkrånglade hemsidor…
Jag tycker som dom andra. Fin och enkel!
Ren och snygg och fräsch - instämmer alltså med övriga.

Visst är det kul när man väl får till det:D Den ser jättefin ut!!!

Visst, jag håller med ALLA de övriga pratarna, ren enkel och lätt hittad, bra med strippade bilder,
Tack!!!!!!!! För alla uppiggande kommentarer! Har gjort lite till på den…. i samma stil….

Jag gillar den skarpt! Grattis till fin sida.