Bloggar
Hej
Jag undrar vilka era "keramik-favoritbloggar" är?
Jag tycker det är kul att kolla bloggar men kan inte hitta några roliga svenska keramiker som bloggar. Med roliga bloggar menar jag sådana som skriver och visar bilder på sina verk och som´uppdaterar dem ofta. Några tips?

Vävra bloggar. Har dock inte läst hennes, så jag kan inte uttala mig om de är roliga. Men kolla.

Tja, jag har ju en blogg på min hemsida som hittas via min personliga sida här. Fast om du tycker den är bra är en annan femma:) Jag försöker iallafall lägga ut ny keramik så ofta jag kan men jag skriver ju en massa annat bludder med försåss

Vet inte om min är rolig, kolla själva… Det är svårt att hålla den uppdaterad, helst ska man lägga in nåt var o varannan dag. Jag försäker. Ibland går det bra ibland trögt. Helen
jag har också skaffat mig en blogg men den är nästa alldeles ny så det finns inte massor av info ännu. jag blandar inredning med keramik,
jag har heller inte hittat så mycket keramikbloggar

Karin Eriksson tror jag hon heter som bloggar friskast. Har bara tittat in nån enstaka gång, tror inte det är en ren keramikblogg utan mer inredning, design och sånt hon gillar.
Nu har vi värdar fått en förhandstitt på nya versionen av ifokus. De gamla dagböckerna har gjorts om till riktiga supertrevliga bloggar, så hädanefter kanske vi får lättare att hitta våra favoritbloggar
.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Jag har inte sett fotosidans album så jag kan inte säga om det blir bättre här. Det blir i alla fall betydligt bättre än det nuvarande albumet, men är ju långt ifrån färdigt ännu.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Jag försöker uppdatera min keramikblogg så ofta jag har något att komma med.
*Länk till bloggen finns på den personliga sidan.*
#9 Vilken trevlig blogg! Härligt kreativ och inspirerande, vill springa direkt ut i verkstan!
#9 otroligt läckra grejer!!

Keramik - bloggar om keramik - denna hittade jag på Google. Vilken stor text det blev…

Rekommenderar Bruzapetras blogg. Den känns trevlig och så är det fin keramik förståss.

Men tack Vävra vad rar du är:)
Rekommenderar umerkajeffs blogg.
umerkajeff.se
Tack för alla tips till bloggar och sidor här över! Själv bloggar jag och sätter in egna foton, men mina texter handlar inte bara om keramik… Jag har en egen sida där jag presenterar keramiken.
Välkomna att kika in, adresserna finns i min profil.
Anmaja
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh