Får man skryta lite?
Idag har den lokala tidningen en helsida som handlar om - lilla mig!
Det ska bli kul att se vad man får för reaktioner från omvärlden…
Här är en länk till artikeln:
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Wow! Coolt! Ska ta mej en nämrare titt på artikeln i lugn o ro ikväll. Klart du ska skryta! Högt och ljudligt och njut av uppmärksamheten :)
klart man får, vad kul!

Ja det är ju klart inte ofta man fastnar i tidningen! Lycka till!

Kul grattis! Alltid bra med uppmärksamhet!

Det är inte skryt, det är fakta. Såklart du ska vara glad! Lycka till! Susanne

Jättekul, vad bra det ser ut!, klart du skall vara stolt, och tänk på att det gagnar alla i Lerbranschen, så himla bra med mediauppmärksamhet. Jag skall läsa hela repotaget i kväll, just nu är det vattning och trädgården som lockar och väntar. Grattis

Det var ju toppen! Men du…det är inte skryt!!
Grattis till dig. Har försökt att ta hem sidan i pdf format så jag kan läsa. Men det fungerade inte. Försöker igen.

#8 Konstigt…
Om det inte fungerar kan du prova länken till tidningen:
http://www.varbergsposten.se/Upload/VP_2008_22.pdf
Kolla på sidan 12

Skryt på bara. Vad roligt att du hamnat i tidningen. Vilken bra reklam.

Instämmer med tidigare: Det är inte skryt - det är fakta! KUL! Man behöver få uppmärksamhet och lite "medvind" i mellanåt. Snygg artikel.
/Marie

Grattis! Det är bara att njuta och sola sig i glansen! Ser jättebra ut! 
Jag får ingen av länkarna att komma upp i förstoring så jag kan läsa artikeln men det ser bra ut på håll!
Det är den bästa reklamen du kan få, grattis!

Men vad får jag se då jag kollar in på Svenska konsthantverkarna. Jo, här är du veckans konsthantverkare.Det var väldigt vad en del är i rampljuset.
bra jobbat! sådant är jättebra reklam

Ha, ha!
Ketchupeffekten…
Vad roligt att få läsa om dej…………..skryt? Nej, jag tror alla här glädjs med den som lyckas få lite uppmärksamhet i media.
Hur många av dina 5 år som du skulle satsa på keramiken har gått? Hoppas det kommer gå bra för dej så du kan fortsätta.

Det har gått ett år sen jag startade mitt företag. Men nu ska vi inte ta för allvarligt på det här…
Jag sade till reportern att jag ger det hela ca 5-6 år men det är ju inte precis så att jag kommer att lägga av tvärt om jag inte tycker att det funkar. Jag kommer alltid att hålla på med keramiken på ett eller annat sätt. Men just nu satsar jag helt och hållet.
Framtiden ligger helt öppen och jag känner mig för. Om 5 år kanske jag står på exakt samma fläck som nu men om jag är nöjd med det så kanske jag ger det 5 år till och sedan 5 år till och sedan…
Gratulerer så mye! Jeg gleder meg med deg, Ulle
Så flott omtale!
Klart man får skryta lite. Ska man inte gotta sej här åt sina framgångar när sjutton ska man då göra det? Vi är alldeles för rädda för att sticka ut tycker jag… Fram för mera skryt!!! ;D
Hur som helst Ulle, ett stort grattis. Du får berätta hur det går nu efteråt om du märker stor respons hos besökarna hos dej, om det väller in folk efter artikeln? Har ju hört om några som fick så mycket folk under någon vecka efter en artikel att det blev nästan lite problematiskt. Dom var inte med på att det kunde ge sådant genomslag och komma så mycket med köpare på en gång att allt tog slut. Men vilka trevliga besvär i så fall!! Hoppas du drabbas av samma öde…;D

Grattis!:)

#21 Det kan man ju alltid hoppas. Men än har jag inte sett någon folkstorm. De kanske kommer på lördag…
Kul! Hoppas det leder vidare!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Japp stämmer in med de andra! Jättebra! Grattis i massor:)

Tack, tack!!
Fin artikel, grattis!

GRATTIS!!!!!
Nu har lördagen varit ulle!! Kom det någon folkstorm??? Nyfiken!!!

Tack för alla glada tillrop! Men någon folkstorm blev det då inte. Däremot har jag fått mycket reaktioner från folk och det kommer nog att ge lite i framtiden.