Hurra!
Min mobil gick sönder i förra veckan och nu har jag äntligen beställt en ny. Med kamera (som jag sagt att jag aldrig kommer att köpa), så nu kan jag snart testa den nya funktionen att skicka MMS direkt till forumet. Synd att man inte kan skicka fotona från utlandet.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Det är väl nästan omöjligt att hitta en telefon UTAN kamera och video och internet och allt vad det nu är nu för tiden? När man letar ny telefon så frågar dom: "Vad ska du ha den till?" -"RINGA med", säger jag och får mycket underlig blickar…
Grattis till din nya telefon!
/Sofia
Jag har kämpat emot länge, men nu är det dags att hänga med i utvecklingen. (Det är en klar fördel om man kan ringa med den också:)
_
_

Vad blev det för "feleton" då?:)
Hehe, håller med dej Ulla. Jag har massor med onödiga prylar som jag aldrig kunde förstå vad jag skulle ha dom till, och aldrigh skulle köpa och nu kan jag inte vara utan dom… Och nästa mobil jag köper ska också kunna ta foto…Jättekul att direkt kunna föreviga inspirationskällorna man stöter på.
Vi var ute på en skärgårdsö förra helgen. Ett par av de andra gästerna hade sin dotter på BB. Sent på kvällen kom ett telefonsamtal med video, så de fick direkt se sin dotterdotter. 
_
_
#3 (Pia)
Det blev en Sony Eriksson k800i efter ett tips på prylsajten. Jag fick den för två timmar sedan så nu håller jag på och laddar upp batteriet för första gången.
_
_