Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 1220 ggr
Godsagare
0

Ulva Kvarn

Den 2-3/9 (nästa helg) kommer jag att ha en plats på hantverksmarknaden i Ulva Kvarn, Uppsala.

Välkommen dit!

//Godsägare Jessica Lindberg

Godsagare
0

Jag regnade bort…

Ulva Kvarn är bra, måste börja med att säga det. Bra ordnat och många utställare.

Dock var inte vädret med oss. Jag åkte dit i morse och väntade i bilen för att se om det lättade och ifall det skulle komma besökare. Fler och fler utställare packade ihop.

Jag börjar peta lite med dukarna och mina trälådor och vips hade partytältet fått luft under sig och for iväg!

Jag tänkte då på er som tycker att marknader är ett meck att åka på. *ler

Jo, ibland känns det som om man hellre hade stannat i sängen.

Tältet kasserade jag, det går att köpa nya. Ett blött halvtrasigt tält var inte nåt jag ville ha in i bilen. Det fick räcka med allt annat.

Gårdagens försäljning gick bra tycker jag trots lite regnskurar och färre besökare än vanligt, enligt de som brukar ställa ut där.

Vill tacka för de besök jag fick igår från flera medlemmar i iFokus! Alltid roligt att se bekanta ansikten.

Nu ska jag vila mig och börja ställa om inför Pekingresan på torsdag. Hoppas kunna besöka nån keramikfabrik där. Nån som har tips?

zzaga
0

Trist med marknaden:/

Peking vad spännande!!! Ta ne massa kort åt oss andra som måste stanna hemma (gärna på kermik i alla dess former:).

Ulla
0

Synd att ena marknadsdagen regnade bort för dig. Ulva kvarn låter annars som en intressant marknad att besöka.

Kommer du att vara I Peking länge? Hoppas att du hittar något spännade att se där så att vi kan få höra litet när du kommer hem sen. (Det gör du säkert.)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_