Keramik iFokus

Keramik

Etikettmedlemmar
Läst 1434 ggr
Heart
0

Kan ej skicka svar

Så lycklig jag var när jag hittade detta forum, men nu efter knappt ett dygn är jag bara frustrerad. Hur svarar jag på ett meddelande? Mina bilder verkar vara för stora. Skall jag ge upp på en gång?

Mvh alias Heart

Ulla
0

Det ska inte vara svårt alls. Under meddelandet finns en ruta där du kan skriva ditt svar, sedan är det bara att trycka på Skicka meddelande

Vad händer när du försöker?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Heart
0

Rutan skicka svar finns inte. Jag har även svårt att se översta raden i ett meddelande.

saltglazed
0

samma händer min dator också rutan finns inte.

lotta2
0

Vilket meddelande pratar du om Heart? Är det svara på en tråd eller ett inlägg, eller är det dom privata meddelanden igen som är problemet? Är det bara att svara på en tråd och kommentera inlägget så är det bara att scrolla ner till slutet på alla kommentarerna och skriva ett svar, sedan trycka på rutan med  skicka kommentar…? Ska du lägga in bild i inlägget så gör du ju på samma sätt och klickar först på bläddra knappen, väljer bild där och sedan trycker du på skicka kommentar rutan just under meddelandet.

Heart
0

Jag pratar om svar på de meddelande som jag får till mig. När jag skall läsa meddelanden så är det även svårt att läsa den översta textraden. Vad jag har sett så verkar detta problem drabba andra också men jag vill ju att det skall funka. Hoppas ni som varit med om denna diskussion orkar ta den igen för oss som är nya i saiten.

april24
0

Heart! Inte ska du ge upp. Efter ett dygn och du har din sida med fotoalbum och allt. Det klarade inte jag kan jag berätta. Vänta du bara lite - ibland fungerar inte allt som det är tänkt med datorer.

Mvh Monica

Heart
0

Så rart sagt april24. Igår var det en jobbig dag med tekniken, men idag har jag nya krafter och all tid i världen (det var kanske för mycket sagt) men lite tid ivarjefall.:)

Ulla
0

Det här inlägget skrev Johan nyss på support:

Vi har fått höra att många har problem med att Skicka-knappen inte syns när man svara på PM.

Vi kan själva inte få det problemet så det är lite svårt att felsöka, men de närmaste dagarna kommer vi försöka lägga ut några ändringar för att se om det blir bättre.

Nu när några av ändringarna är gjorda skulle han vilja veta om det har blivit bättre. Eftersom han inte kan se det själv på sin dator så vore det bra om ni som har det problemet kollar.

_
_

Heart
0

Idag har jag svarat på ett meddelande från "min sida". När jag valde att svara på ett meddelande så kom det upp en "skicka svar" ruta, den lade sig över menyraden, dvs. där jag kan ändra texten till fettext, understruken osv. Men vad gör det, det funkar, ivarje fall nuGlad. Tack! Tack!

Ulla
0

Vad bra, då är det på gång. Jag har skickat ditt svar vidare.

_
_