Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1591 ggr
A.M.L.
0

"min sida"

Varför har jag ett ljusblått blom/fjärils mönster högst upp på "min sida"? (tycker det påminner om toapappersmönster…hm, lite för gulligt) alla andra jag kollar på har en mycket snyggare svart ruta som visas? Kan man ändra nånstans eller? (Om inte så trivs jag bra här ändå, forumet är toppen!).

A.M.L

A.M.L.
0

Nämen, nu kollade jag igen och hittade en massa som har samma blom och fjärilssida…? fast alldeles nyss hittade jag ingen, det här är nåt som jag inte fattar riktigt, har nog nåt med min bristande datakunskap att göra skulle jag tro…

A.M.L

A.M.L.
0

Äsch, jag snackar med mej själv idag…nu fattar jag, beror på om man trycker på avataren eller namnet.

A.M.L

A.M.L.
0

Fast så är det inte här brevid till vänster vid avataren/namnet, bara inne på "min sida" där man ser om nån hälsat på…jaha. Ursäkta min lilla monolog.

A.M.L

Ulla
0

He he. En av de saker som står på planeringslistan är att man ska kunna göra sin personliga sida litet personligare, t ex ska man kunna byta ut toppbilden. Vet inte när det kommer, det finns många andra saker med på den listan. Men först måste nya iFokus finslipas. (Håller tummarna.)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

A.M.L.
0

Då hjälper jag till att hålla tummarna! Vilket jättebra jobb ni gör med alltihop här!

A.M.L

mangobango
0

Låter bra att man göra det mer personligt. Tycker att liknelsen med toapapper var skoj

Skrattande

Jag är inte helt förtjust i mönstret heller, ser fram emot mer valfrihet.

Vavrakeramik
0

Ja, blomslingan va kanske inget som framhäver våra konstverk direkt!