Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 2076 ggr
MyTwiggs
0

Hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte varit mycket här på keramiksajten trots att jag lerar ner mig upp över öronen nästan varje dag!

Igår uppdaterade jag min hemsida med mina senaste kattskulpturer!

Jag vill säga hej till er här på keramiksajten! Jag heter Twiggie och jag gör katter och andra djur i lera!

Lägger in ett smakprov

Här är en länk till fler bilder på mina små alster!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

rakuLotta
0

Välkommen hit och tuffa katter du gör:-)

MyTwiggs
0

Tack!

Jag har massor av saker jag måste lära mig egentligen så det är kanon att det finns en keramiksajt!

Skrattande

www.mytwiggs.com

Freja15
0

Cool katt!!

*L*

MyTwiggs
0

Tack! Dehär gjorde jag idag!

www.mytwiggs.com

Ulla
0

Hej på dig själv!

Jättesöta katter. Jag börjar bli mer och mer förtjust i det kattutseendet. Själv hade jag vanliga bondkatter innan jag fick astma, så jag tyckte att de andra såg konstiga ut :)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

MyTwiggs
0

Hihi! Mina katter här hemme ser nog bra tokiga ut i den ovanes ögon, men man vänjer sig Flört

www.mytwiggs.com

Vavrakeramik
0

Skönheten ligger i betraktarens ögon har jag hört… Jag gillar också dina skulpturer, de är superfina.

MyTwiggs
0

# 7 Jajjemen, och tur är väl det! Skrattande

Tack så mycket!

www.mytwiggs.com

mangobango
0

Häftig katt Nappis, vad är det för sort. Och vilka snygga kattskulpturer! De måste gå bra att sälja!

MyTwiggs
0

# 9 Tack! Nappis är en riktig Clown av rasen Cornish rex. Om du vill se lite mer av mina rewar så kan du kika in på hemsidan.

Kattskulpturerna är framför allt roliga att göra, och det är inte något huvudändamål för mig att sälja dem. Egentligen skulle jag vilja ha kvar dem och ställa dem i mina egna bokhyllor… men då går de i golvet när katterna stormar fram Flört

Här är en till liten rexkatt. Han heter Allan

www.mytwiggs.com

rakuLotta
0

Våra grannar har två sånna katter. de är hur fräcka som hellst och helt underbar päls att klappa. Känns så lena och vågigheten känns häftig oxå. Första anblicken av dem så tyckte jag inte de var så fina, men jag har tänkt om. De är mer fräcka i utseendet.

Dessutom är det ju skönt med katter som inte hårar ner, det var det jobbigaste när vi hade katt. Hår överallt, och svarta kläder var aldrig svarta….