Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 2227 ggr
sannas
0

Borås

Samarbetspartners sökes i Borås.

Är du en duktig, ambitiös och gärna utbildad person så hör av dig. Din tekniska inriktning kan vara vilken som inom keramisk produktion. Min avsikt är att få till stånd ett nytt koncept i centrala Borås. Hör av dig till mig omgående om du/ni finns här på forumet.

sannas
0

putta upp

Rozzy
0

Du är inte sanna från lidköping ?

sannas
0

Nej.

abbis
0

Vad är det för samarbete du söker? Dela lokal dela på försäljningstid , eller?

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Loove
0

Undrar också.. Söker du en duktig keramiker så finns Yrjö på Studiefrämjander. Han har kursverksamhet 2-4ggr dagligen måndag-torsdag. Han är även konstnär och tillverkar för försäljning. Och så är han en himla trevlig typ. Har gått på kurs i 10 år hos honom innan jag flyttade till Halmstad.

sannas
0

Jag söker samarbetspartners för start av verksamhet motsvarande ex. "Dreja" i Göteborg men med utökat koncept. Jag söker någon med kunskap och kapital (likvida medel eller omsättningsbara medel), problematiken med Borås är just detta - kurs på studiefrämjandet..jättebra för dom som inte vill så mycket mer än så men vad jag vill kunna erbjuda är en central lokal där det man gör syns, hörs och finns till försäljning personidentifierat. Dyrare att ta del i än subventionerade studiecirkelkurser och med hög klass. folk är villiga att både betala för att ta del samt att de som kanske skulle låta bli också gör det. Yrjö trivs bra på studiefrämjandet och räknas kanske inte riktigt till framtiden då han är pensionsmässig ok duktig på sitt men inte särskilt innovativ. Det är med duktiga ambitiösa och hungriga personer man ger sig i kast för den verksamhet jag avser. Min avsikt är inte att så många som möjligt som vill lära sig detta yrke ska göra det lite på hobbybasis utan att de som verkligen avsätter tid energi kraft och ÄR duktiga faktiskt också ska få en möjlighet att stega fram när de känner sig mogna för det. Det är en vinstdrivande affärsverksamhet jag är ute efter, inte enbart å vad roligt vi har allihopa, hoppas att vi får lite bidrag..den kvoten är redan fylld i Borås.

Finns här verkligen inte någon som vill vara med och höja ribban i Borås ett rejält snäpp?

(Abbis, det är möjligt att konceptet i ett senare skede kan innefatta det du beskriver men just nu söker jag någon/några som vill vara aktivt verksamma på plats och då sker också upplägget utefter den/dessa personers tankar och funderingar. Blir det aktuellt dock så hör jag mer än gärna av mig till dig med förfrågan, du är precis en sådan person jag söker, drivande, självgående, viljan finns och djävlaranammat som inte låter sig nedslås av motgångar utan ser det som en utmaning och kommer igen gång på gång på gång…en sådan som du hade varit ultimat..)

abbis
0

OKGlad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Loove
0

Yrjö är knappast pensionsmässig. Cool

Rozzy
0

Jag har skickat ett meddelande till dig..