Keramik iFokus

Keramik

Etiketterkurserutbildningar
Läst 2760 ggr
Loove
0

kurs i halmstad

jag har funderingar på att ta upp min hobbykeramik igen och känner att det är i kursverksamhet jag trivs

nu sitter jag på jobbet ensam och då är det lite sjönt med lite socialt på keramikkurs: jag är ju den som klarar mig i princip själv men vill ändå ha det sociala:

men jag kom ju i en konfliktsituation för " år sedan då min dåvarande keramiklärare fick spel och sa att jag förstörde hela kursen med min negativa ton (jag missade att man skulle ta med pengar till leran sista träffen och visste inte var huvudkontoret ligger i stan då jag då var nyinflyttad samt jag hade gjort en bröstreduktioon den terminen vilket gjorde att jag suttit stilla i ett hörn med små skulpturer istället för att dreja vilket jag ansåg vara för tungt då jag inte fick lyfta armarna över axlarna) jag vet inte vad det var men gissar att de sakerna var orsaken till hans utbrott jag blev mycket upprörd och det är visserligen utagerat nu då han fick be om ursäkt till mig i efterhand och han fick säkert en utskällning av sin chef också:::

grejjen är att jag vet inte om det finns så många andra ställen att gå till här i stan och jag har absolut ingen lust att ha honom som lärare igen; vi kom bra överens och skojade och skämtade fram tills avslutande dagen:

så till min fråga: är det någon som känner till någon som har keramikverksamhet i halmstad eller dess närhet:? Jag är verkligen ingen negativt lagd person utan tvärtom och jag sköter mig för det mesta för mig själv och behöver inte någon särskilld hjälp:

lovisa
ps sorry för att stora bokstäver och punkter saknas; det är visst något vajsing med datorn

Vavrakeramik
0

Annas Krukor o fat men det ligger i Morup, norr om Falkenberg. Kanske kan vara värt att resa om du ej hittar närmre? Anna e supertrevlig och duktig. Rekommenderas. Hon kör kurser genom nåt studieförbund men kolla hennes hemsida  annalea.se. Kanske har hon även nån helgkurs. Lycka till.

Loove
0

Tack så mycket. Jag falkenberg är ju bara 20 minuter på motorvägen så det kan vara värt ett försök…skall kolla hennes hemsida direkt.

:)

Grodan77
0

Rekomenderar Anna starkt!!!!! Har gått kurs hos henne!!!! Hon har Raku kurser oxå!!