Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1400 ggr
Heart
0

Bokmärken

Nu har jag lyckats lägga in tre bokmärken av samma inlägg. Fråga mig inte hur jag gjorde.. Hur får man bort dem?

april24
0

Jag tror jag vet!

Ta fram inlägget som du bokmärkt så kan du se längst upp på en blåfärgad rad att det står 4 olika saker t ex första olästa, prenumerera, bokmärk och tipsa en vän. Där står ta bort bokmärke om du har bokmärkt det så det är väl bara att klicka tills du får bort det, För att kunna bokmärka har jag upptäckt att man måste vara inloggad först och främst sen går man till de gråa raderna under inläggen - till vänster - där hittar man bokmärken.

mvh Monica

Heart
0

Ja men tack! Nu funkade det. Förut fick jag inte upp ta bort bokmärke, men nu har jag städat.Skrattande

Godsagare
0

Tack för tipset! Måste genast testa ikväll när jag kommer från jobbet.

Godsagare
0

Nu hamnade det inlägget i fel tråd (Skulle hamna under "Kavel") men tänkte ta bort det eftersom jag upptäckte det inom en timme men jag har inga alternativ att välja mellan?

Nån Sajtvärd som kan se vad som är galet?

lotta2
0

4, om du trycker på hantera inlägget ovanpå ditt inlägg, så ska det komma upp flera alternativ som "redigera inlägget", och längst ner "ta bort inlägget", klicka på det så ska det funka. Du har en timme på dej för att korrigera skrivet inlägg, sedan får man be om hjälp av sajtvärd/medhjälpare för att ändra i inläggen.

Godsagare
0

Testade det men fick meddelandet att jag bara hade en timme på mig.. Trots bara ett par minuter emellan. Men det är ju ingen större katastrof för mig att det hamnade där. ;)

*Aahhh

Nu såg jag vad felet var! "Redigera" såg inte ut som en länk utan bara som svart text och då tolkade jag den inte som om jag kunde klicka mig vidare på den!

Bra då fick jag det testat!

Tack!