Jag vann!!!!
Iallafall 4:e pris!!!! På Mora Hemslöjd de hade lyst ut en tävling, man skulle skicka in saker i valfritt material med inspiration av Mora dräkts band, jag gjorde en halsduk ett par vantar och en keramikmugg och muggen fick fjärde pris!!!! Himmel vad glad jag blir, så kul så kul, nu står den i deras skyltfönster.
Oh så roligt! Grattis!
Har du en bild på dina alster så vi får njuta av dem också?
Jättekul Kinnekulle , ett stort grattis från mej med!
grattis!!!!
jag vill oxå se bild!!
Stort grattis!!!
vi vill se ,vi vill se,vi vill se……Grattis
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Grattis!

Grattis! Glädjen känns ända hit!
Bild!!!

Stort grattis! Verkligen jätteroligt! 
gratulerar också och vill gärna se bild…………….
Jättekul! Grattis
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Jättekul grattis!

Grattulerar!!! ropar i kör med de andra…VILL SE BILD!!!

Ja hm, nu var det ju så att ett problem har uppstått, när jag väl var klar med de tre bidragen så blev det väldans bråttom, så jag glömde helt enkelt bort att fota, vilket nu är himelens dumt efter som de vill ha flera, har lite skisser och några som inte blev super så jag kan nog skaka fram likadana, men exakt lika på bild har jag inte, däremot så har jag lagt in, en ny bild i fotoalbumet på muggen som är gjord i samma princip, ganska hög, tunn, greppvänlig, vit och enkel dekor, i relief och en bra fet glasyr på, sedan är mönstret med inspiration från mora dräktens band. Omdömet var, fin och snygg många användningsområden, vas, glas, mugg, nytänkande! Hoppas ni förstår hur jag menar. Tack så Jätte mycket för alla grattisar!!!
Ja jag är fortfarande skitglad!!!!
Grattis! snyggt! Dina vantar är också jättefina, jag har sett som hos Vävra!
A.M.L