Tack!
God Jul till dig och till alla här på sajten!
Hoppas ni alla får en riktigt härlig mysig Jul och får möjlighet att göra det ni önskar mest under alla de lediga dagarna!
/Anna
Stämmer in i kören och ger en sliskigt söt julkram till er alla( står över grytorna och kokar knäck och div julgotter)
Tycker om julen när jullugnet sänkt sig och man bara kan njuta! Men sommarbilden var ju läskande den med Ulle
Go Jul och Gott nytt År/ Lotta

Tack det samma och God jul alla här på sajten.
Skall ställa mig och baka lite pepparkakor nu men "hamnade" här innan så nu får jag slita mig loss. 
Ha det så bra nu i julstöket och sedan julfriden./ Marie
Instämmer i God Jul kören.
Vet ni, idag är det den mörkaste dagen på året och solen har lyst hela dagen, underbart. Så nu, nu vänder det, snart. Så härligt. Jag älskar ljuset.
God Jul önskar jag er allihop!
Jag ska åka upp till Leksand, så jag hoppas på en snövit jul - till skillnad mot här på västkusten där det bara blaskar …
/Sofia
God Jul!

God Jul från mig med.
Jag är ny medlem och är så glad för att ha hittat likasinnade. Tack för allt ni delat med er av och ha en underbar jul. Hoppas någon av er ska vila lite. Det kan vi behöva. Mest av allt önskar jag oss det bästa inför det nya år som stundar.

God Jul önskar jag också!
God Jul allihop!
Har avslutat mina arbetspass innan jul i vår butik idag. Skön julstämning och många glada kunder. Härligt med god försäljning men retligt att vissa julgrejer redan har sålt slut.
Nu väntar julfrid och avkoppling.
Önskar också alla en God Jul.
Önskar bara en sak; en vit jul.

Detsamma alla goa keramikare! Vilken inspirerande bild. Vägen till Träslövsläge, måntro..?
en riktigt god jul till er alla!!
#5 visst får du en vit jul i leksand!! här ligger det en vit matta över världen

Jag och familjen har lämnat regnet hemma och dragit till Thailand i ett par veckor. Inte för att jag kan släppa keramiken för det… Går och letar fina snäckor på stränderna som jag tänkte ha som stämplar. Även om man åker till värmen är man helt insnöad 

Idag har vi haft sol och 8 plus på Västkusten! Inte så juligt, men skönt promenadväder!
God jul önskas alla - hos mig finns lite lite snö och kanske kommer det mer (Ostkusten)
/Sara
www.solhemskrukmakeri.se
God Jul till alla från mig också!

God Jul till alla er i vårt avlånga land och de som befinner sig utanför dessa gränser. Julvädret är det inte mycket med men igår sken solen och det verkar lovande även idag. Vill man ha snö får man gå till Liseberg och klämma lite på de av papperssnö beströdda granarna. Kanske är kommunen vänlig och lägger skrapet från ishallen i centrum så barnen kan få känna "snö" mellan fingrarna.
God Jul alla och många härliga stunder både i och utanför verkstaden önskar jag er alla. Ha en riktigt god jul!
God Jul från mig också!
Varma tack för att ni delar med er av frågor, svar och synpunkter här på forumet. Hoppas det nya året bringar inspiration och skaparglädje, klirr i kassan och allmänt flyt till oss alla!