Keramik iFokus

Keramik

Läst 1642 ggr
april24
0

Fotoalbum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har lyckats radera hela mitt album tror jag. Tänkte lägga in en ny bild sen var "mina fotoalbum" helt svarta. Nu undrar jag om jag kan få hjälp med det av sajtvärdarna, ni fixar det mesta som vi amatörer ställer till tror jag.

Hälsningar Monica

lotta2
0

Kolla igen i ditt album, jag ser då 12 bilder där på kor och ljusstakar bland annat. Skrattande Försök igen att lägg in fler bilder om det strular, ibland hänger det sej lätt i systemet och funkar bättre lite senare.

april24
0

När jag tittar på mina inställningar och under visa dina fotoalbum så kommer bilderna fram men om jag tittar på min personliga site längst ner under mina fotoalbum så är det bara en svart ruta och det kommer inte fram nåra bilder när jag klickar där.

Jag vill så gärna lära mej att lätt lägga in bilder men jag får nog låta bli tror jag.

Monica

april24
0

Apropå kossorna så är det en ko och en tjur (som aldrig lyckas få till det  han är till för) så han blir nog mat så småningom. Just nu är de mina kompisar. Passar väl bättre att skriva om på en blogg fast hur man fixar en sån vet jag inte. Kanske försöker jag nån gång.

Hälsningar Monica

LenaR
0

Monica, är det något som inte fungerar när du vill lägga till nya bilder? Gå till

• inställningar,
  • lägg till ny bild
  • bläddra
  • lägg till.

Du får gärna pm:a mej eller någon anna av medarbetarna om du har problem!

Har du sett bloggknappen på din sida? Gå in där och skriv!!

Glad

Jo, den svarta rutan är där för att du inte valt en framsida till ditt fotoalbum. Klicka i det nästa gång du lägger in en snygg bild bara!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.