Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 1975 ggr
Pipsa
0

Hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har tagit tillvara på den här kvarnen.

Kan nån berätta nåt om den? Den fungerar men verkar den vara komplett? 

Isf vill jag sälja den. Vad kan man ta för pris? Och vart säljer man kvarnar?

Jag bor i Göteborg.

lotta2
0

JAg har en likadan. Bra lerkvarn. Tror den kostade 25.000 kr nypris, jag köpte min oanvänd( fast begagnad )och betalde 7.000 kr vilket jag tyckte var ett klipp då för 7 år sen.  

En annons här eller på Blocket gör säkert susen.

Vavrakeramik
0

Hej, jag har också en likadan som jag köpte på Blocket för 5000:- vilket jag tyckte var ett klipp ;-). Funkar den kan du säkert få mer för den. Min var betydligt mer sliten.

Skriv vad du begär så är jag övertygad om att du snart har den såld här på sidan. När jag skaffade min så dubblade jag produktionen! Men du måste testa den förståss alt. den som köper måste testa den.

lotta2
0

oj, 5.000 spänn var ju verkligen ett klipp tycker jag Vävra! Men å andra sidan så är ju min äldre, men  eftsom den aldrig var använd så den var ju helt i nyskick. Ja, det är underbart med kran, att aldrig behöva knåda lera mera…Fast ändå gör jag det ofta när kvarnen torkat igen..;D

Har den stått  länge så kan ju packningar mm ha torkat ut så priset beror ju mycket på skicket också.

snuffa
0

Hej!

Funkar den får du gärna höra av dig med ett pris, jag börjar bli trött i armarnaTungan ute

hälsar snuffa i höganäs

snuffa.hakansson@bredband.net

LenaStina
0

Hej.

Jag börjar också bli trött i armarna, så jag säjer likadant…funkar den så är jag intresserad.

Bor i Jönköping så jag kan kanske åka och hämta den om det blir aktuellt.

Hälsningar Lenastina

lena@uhlin.se

Pipsa
0

HEJ!

Tack för alla svar:)

Jag ska genast ta tag i detta. Ska be nån kunnig titta på den och se så att den är komplett.

I´ll be back;)

Annika