Godmorgon
Ville bara önska alla en god morgon!
Barnen på dagis och min experimentlusta på topp. Nu ska jag ut o dreja och pilla med min kära ugn:) Idag känner jag mig så lyckligt lottad som har 3 meter till det allra bästa jobb man bara kan tänka sig!!!
Hej svejs allihop och ha en underbar dag!!!

He he:) Godmorgon på dig med. Mitt barn är inte på dagis ännu och jag längtar ut till verkstaden jag med. Avis:)
godmorgon, sitter på mitt "riktiga jobb" på Vägverket och längtar till drejskivan = avis

Godmorgon på er! idag är jag oxå hemma, tyvärr är jag sjuk så jag orkar ändå inte hålla på med keramiken…. suck.
Ha en bra dag!
Godmorgon! Jag är också på väg till verkstaden, det går visserligen inte på tre minuter, men 12 min med bil är inte så illa i Stockholmstrakten :)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Godmorgon på er allihop sitter på mitt arbete men skulle bara gå in för att se om det stod något intressant….och vad kan bli bättre än att mötas av ett Godmorgon. Har haft vernissage hela helgen hemma i keramikatelje´n har för fösta gånge visat upp mina skulpturer för allmänheten. Väldigt lyckat mycket sålt! Ja ni som kan ha det som heltidssyselsättning kan vara lyckliga men det unnar jag er för jag har två väldigt bra arbeten.