Keramik iFokus

Keramik

Läst 768 ggr
EvaL
0

Fotoalbum

Jag tycker det är roligt att titta in bland fotoalbumen. Nu har även jag lagt in några bilder i mitt album.

Välkomna ! Hälsar Eva

Ulle
0

Men! Det var den trevligaste drejutsikt jag någonsin har skådat!!

Har su suttit ute och drejat hela sommaren? Själv har jag utsikt mot bakgården…

mvh Ulle

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

abbis
0

helt otroligt vackert….blir du inspirerad av tuppen *L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

EvaL
0

Kul att ni tittat på bilderna. Jorå jag har suttit där en del i sommar, men sommaren har varit het och det är lite svårt att dreja ute i gassande sol tycker jag, det känns bli torrt snabbt….Men jag är riktigt grön nybörjare och har haft många njutbara stunder vid drejskivan. Förresten är det en höna och visst är de inspirerande. Tuppen ska jag också fota, Han är så ståtlig men lite skygg, nämligen ganska ny hos oss.

Har idag hämtat färdigglaserad skål (jag får bränna hos Jordemor). Det blev grön och jag är jättenöjd. 

//Eva

Ulla
0

Vilken underbar utsikt! Du kan alltså slita blicken ifrån den ibland - tillräckligt länge för att dreja något?

Det är flera som smyger in bilder i sitt fotoalbum utan att tipsa oss andra om det. Jag upptäckte nyss att EvaLeraMM har lagt in bilder i sitt. Väl värt ett besök.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LeWE
0

Nu har jag bytt ut o lagt in lite nya bilder.

EvaLeraMM
0

Hejsan!

Jag blev helt snösjuk när jag såg vinterbilden. Kommer från norrland men bor i Stockholm nu och önskar lite knarr under skorna. Men jag får snällt vänta till januari-februari när vi lär få ett traditionsenligt snö kaos i storstan. Väntar med spänning på att få se tuppen också. :o)

Green
0

Hejsan

Stämmer in i föregående talare, är själv från Norrbotten och längtade till knarr under fötterna och skoterturer. Jättesköna bilder, härlig utsikt.

EvaL
0

Hej