Giselas hemsida
Här är min sida. Inte så stor och inte helt klar, speciellt inte galleriet som inte finns alls än :)
Vad tycker ni om utformningen? Jag vill gärna ha den väldigt enkel. Har gjort den i en mall så den blev inte helt som jag skissat på. Min plan är att göra om den från scratch när jag har tid. Irriterar mig på kanter som inte vill ligga där de ska och sånt. Den skulle bara upp så jag och min kontaktinfo finns på webben.
Syftet är att folk ska kunna hitta mig om de sett mina grejer nånstans eller fått mitt visitkort, att de ska kunna se mer av min produkter, att tala om vad jag kan f ex modellera ngt efter beställning (ev i framtiden göra gjutformar på beställning), var jag finns och vad jag gör just nu.
Det vanliga ungefär…
Den är på danska tills vidare ;)
Tycker det är en enkel och trevlig sida! gillar dina fotografier och tycker kombinationen av fotografier är fin också.
Med hemsidor (som med så mycket annat) är ju en del fråga om smaken o baken och jag gillar så enkelt o rent som möjligt så din är helt i min smak 
Blir nyfiken på att kolla i galleriet!

Tack så mycket! Vad kul att du gillar det. Jag är sån perfektionist att jag aldrig hade fått upp den om jag inte bara la upp den innan den var klar. Jag har kommit fram till att det blir ju aldrig klart och att jag kan ändra när som helst, dvs att den ska vara levande och följa min stil. Dessutom är jag inte grafisk designer även om jag ju har baskunskaper i komposition etc. Därför vill jag inte ta mig vatten överhuvudet med sidan.
Vill gärna ha en bakgrundsbild lite transparent men det får vänta tills jag fattat hur an lägger upp den.