Länkbyte
Du har väl inte missat möjligheten att byta länkar med Keramik iFokus. Om du har en keramikrelaterad hemsida så kan du få en länk till den på länksidan (under rubriken Keramiker) mot att du lägger en länk tillbaka till iFokus på din egen sida. Meddela mig när du har gjort det så att jag kan länka tillbaka.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Några fler som är intresserade av länkbyte? Det gagnar oss alla och gör att fler hittar till våra hemsidor.
_
_

Javisst:)
Jag är intresserad. Hur gick det med den där bannern?
Hur var det nu? Du kunde visst hjälpa till att göra en. Står ditt erbjudande fortfarande kvar?
_
_
Det finns många nya medlemmar här som antagligen inte sett detta inlägg, så jag puttar upp det igen.
_
_

Har ingen egen hemsida
vore loigt att ha 

Jsg vill gärna ha en länk från iFokus men kan tyvärr ej länka åt andra håller. Har ej några länkar alls på min hemsida. www.vavrakeramik.se
Kan du inte lägga till några länkar på din hemsida då? Det är inte alls svårt. 
_
_

Kanske vid senare tillfälle. Men länkar liksom allt annat måste hållas aktuella. Ofta tycker jag att länklistor lätt blir "gamla". Jag kan inte uppdatera hemsidan själv, har hjälp med det o det är mycket nog ändå att hålla färskt hittills tycker jag.
Nu är det några månader sedan detta inlägg var aktuellt. Kanske finns här några nya medlemmar som ännu inte upptäckt att vi gärna byter länkar. Kontaka mig så lägger jag en länk till din hemsida.
_
_

Hej Ulla!
Jag har länkat till keramik i fokus sedan länge.Jag nappar gärna på att ni länkar tillbaka www.cotellessa-skulptur.com /Maria
Självklart ska jag göra det. Just nu verkar det vara något fel på länksidan, men så fort jag kommer in så lägger jag en länk till dig :)
_
_

Jag länkar också till iFokus!! Står gärna med här.
Jag lägger in er alla bara ni säger till:) Just nu så verkar det vara litet knas på länksidan men såna fel brukar lösa sig ganska snabbt.
_
_

Hoppas att Keramik i Fokus kommer att finnas kvar läääänge än… för jag skall göra mig en hemsa snaaaart… och då vill jag mkt gärna länka.
Nu har jag lagt in en länk till maria c och Ulle.
LeWe du finns redan med sedan länge och Bruzapetra du får skicka mig din adress först så fixar jag det.
_
_
Om ni hittar några länkar på vår länksida som inte fungerar så vore jag tacksam om ni hör av er så att jag kan ändra på det. Brutna länkar är inte särskilt kul.
_
_
putt
_
_

Bruzapetra är väl redan länkad? Bäckadals krukmakeri. För det är väl de länkarna som menas?
Hei Ulla!
Jeg har nå lenket til "Keramik i Fokus" på min hjemmeside www.ildogvann.be . Kan du lenke tilbake under Keramiker? På forhånd takk
Så, nu är det gjort 
Fina saker du gör.
_
_
Tusen takk og tusen takk igjen, Ulla