Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 2102 ggr
ijonsson
0

Sofiero Slott Helsingborg

Är det någon som kommer och hälsar på på "Den Stora Trädgårdsfesten" i helgen? Eller är det kanske någon mer av er som ska ställa ut där? Där är så UNDERBART vackert… Jag står på tematorget "Krukor & Knölar".

Elta
0

Jag ska försöka komma iväg till Helsingborg på söndag! Gör jag det ska jag absolut titta förbi "Krukor och Knölar". Hoppas du får en underbar helg.Cool

Grodan77
0

Hade gärna men för långt o åka o måste dreja, isolera verkstaden gräva för kabel mm mm Lycka till hoppas vi får se bilder sen!

ijonsson
0

Vilken mässa!! Sålde lika bra på fredagen som jag sålde på HELA Båstad mässan… och idag, lördag, bara ökade det … och det kommer en dag imorgon..! Trädgårdsmässor är toppen för mej!

LenaR
0

Grattis! Guld i munGuld i munGuld i mun

Bara namnet tyckte jag var fantastiskt, Krukor och knölar. Härligt att hamna på en bra mässa! Eller om det är en bra keramiker kanske? Flört

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

rakuLotta
0

Är den återkommande varje år denna mässa? Samma vecka? Låter som nåt man skulle vilja besöka.

abbis
0

Här har det varit Nora marken med 40 000 besökare på 2 dagar..allt roligt har kolliderat med denna helg formex etc etc

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

chja1004
0

Vad kul att höra att de satsat lite på kermik. Var på sofiro för ett par år sedan och då fanns det fler bubbelbadsförsäljare än krukmakare! Jag blev besviken att de inte såg kombinationen trädgård - keramik lika självklart som jag…

ijonsson
0

Jo "Den stora Trädgårdsfesten" är återkommande varje år sist i augusti. De har olika tema och i år hade de den goda smaken att ha bla krukor som specialitet. Det gick som sagt väldigt bra och var väldigt snyggt överallt!