Julhälsning
Ho Ho Ho, finns det några snälla keramiker här?
Här kommer en julhälsningar till alla vänner av lera. Jag vill tillönska er alla en riktigt skön och avkopplande Jul. Fyll på med nya krafter och idéer för att kunna sätta igång på melladagarna igen. Själv ska jag snickra ihop en rakuugn med hjälp av ett oljefat och isolering, får återkomma till hur det gick.
Gog Jul och ett gott slut
Tomten/cpta

God Jul själv och alla andra där ute!!! hoppas ni inte stressar för mycket utan passar på att njuta av julen! KRAM!

Tack Tomten! Hoppas du och alla andra får en härlig Jul- och Nyårshelg vare sig det innebär avkoppling i form av att inte lergreja eller att göra det! Julkramar till alla!
Många julkramar till er alla, och särskilt till Tomten.

Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Julefröjd och julefrid, långa lugna dagar och glada kvällar, gnistrande stjärnor om inte gnistrande snö, god mat och god musik, glada människor omkring oss och all lycka på jorden önskar jag till oss alla.
God jul och gott slut!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Go jul.
Tack alla för att ni är så goa vänner och för allt ni lärt mig! Hoppas ni alla får en lugnt, vit (man kan ju önska eller hur?) , välsmakande jul med trevliga nära och kära vänner!
God jul alla. Hoppas ni får just den speciella jul ni önskar er, full med allt som är trevligt. Massor av god mat, härligt umgänge och lugn och ro. Och massor av lyckade bränningar ;)
God Jul alla lergalna vänner!

Jag önskar detsamma till er alla, en lugn o skön helg med vila efter jobb och slit före jul.
tack detsamma, trevlig helg, alla lergalningar. Har just städat i "verkstan" o hoppas få va´där lite i lugn o ro under helgerna ho ho på ER
Tack detsamma, God Jul & Gott Nytt År tiller alla andra oxå;)
*******GOD JUL *****GOTT NYTT ÅR********
önskar jag er alla …….annbritt
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
GOD JUL till er alla!
Ni har lärt mig så mycket
stor kram!
/Mariana
God Jul på dig
Kram Sirpa
En God Jul till er alla och ett lerigt Gott Nytt år också
Lennart o Annika E
God Jul önskar jag alla trevliga keramiker här på sajten