Vilken sort söker du? Clas Ohlson har en hel del. Bland annat mycket starka neodymmagneter.
Vänliga hälsningar
Niklas

Tack för tipset.
Framförallt söker jag billiga och ganska starka:)
Jag har skickat efter magneter från Svenska magnetfabriken i Surahammar. Ju fler du köper ju bättre pris får man.

Tack för tipset. Jag var inne på deras hemsida och kollade. Men jag tvekade lite, de verkade så avancerade.
krkollade clasohlson men de har mest satser med 30-pack kostar 49:- eller 6-pack med "hästkraft" för 19:-.
panduro brukar oftast vara dyra men deras vanliga magneter håller bra pris .nu vet jag inte vilken diameter du vill ha så jag ger ett exempel diam 15 och 3mm tjock kostar 100st 129kr. deras supermagneter är dyrare diam 7mm och 2mm tjock kostar 42kr för 6st. det brukar vara ett himla sug på de där supermagneterna är du säker på att du behöver det? det finns sådana här magneter på ark 13x13mm 105st för 36kr men de brukar var klena. om du vet ungefär vilken diameter du ska ha kan jag kolla exakt.
jula verkar bara ha magneter till memotavla diam25mm 6pack för 29kr.
annars kan du alltid prova att googla så du kommer direkt till "magnettillverkarna"
lycka till
Om du ringer till magnetfabriken så tar dom fram det du vill ha. Dom verkar ha allt.
Jag (läs min sambo skaffar…) köper billiga och starka magneter från elektronikleverantören ELFA. Elfa.se.
Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se
Om du ställer frågan på Hemmet i fokus finns det säkert någon där som har tips också.
Vänliga hälsningar
Niklas

En fråga på samma tema. Vilket lim tycker ni funkar bäst till att sätta fast magneterna med på keramiken??
Har inte kollat vilken typ av magneter de har, men mitt favvoställe för div olika hobbyfärger, lim och allt vad det kan tänkas vara är Slöjddetaljer, lite som Panduro fast billigare. Kolla in www.slojddetaljer.se , det kan finnas vad du söker där….

Jag tycker Slöjddetaljer har bra magneter till bra pris, och annat bra att ha också.

hej
är bara på "besök"…
men har du kollat på panduro?
mvh
Tina