Hej å hå.............
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tror inte att jag är den enda som ibland skulle tycka det var bra om man var någon mer när man brände Raku, kan bli lite stressigt ibland när man skall hinna med alla moment
Men efter denna videon vet jag inte riktigt, kanske inte blir så mycket lugnare, fast de har säkert kul

Själv tycker jag det ser något livsfarligt ut. Väldigt lätt att man stöter emot någon med sin 1000 gradiga pryl och bränner dom eller att nån står för nära nått reduktionsmaterial och det börjar brinna i kläderna:/

Ser helt livsfarligt ut! De är så nära varandra och flaxar runt med byttor hit o dit. Ens om de är mer samspelta än det ser ut, man hör ju inte vad de säger, men de tappar saker lite hipp som happ och går hit o dit. Verkar vara nära hus också.
Kan bara hålla med. De har ställt reduceringskärlen hipp som happ, så de får springa i kors med sin glödheta keramik. 
Förhoppningsvis ser det mer förvirrande ut när man bara tittar på och inte är med i smeten!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Nä, jag tror väl inte heller direkt att detta arbetssättet är något man vill rekommendera eller delta i
trots det kunde jag inte låta bli att småle litegrann när jag såg videon samtidigt som jag skakade på huvudet!
Idioter,såg fullständigt livsfarligt ut!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Komiskt, så länge ingen skadar sej…