Keramik iFokus

Keramik

Etiketterkurserutbildningar
Läst 2592 ggr
Sagakeramik
0

dekalkurs/screen - skåne

Hej

Jag funderar på att dra igång en kurs i hur man gör sina egna dekaler. Är det några här som skulle vara intresserade av att vara med i så fall?

Sagakeramik
0

Glömde skriva att om ni är det så kan ni ju skicka en intresseanmälan till mig här eller på min e-post.

mallezeilon
0

Jag är jättesugen på att lära mig allt i ämnet, men inte i skåne. Jag bor en bit utanför Uppsala. Distanskurs?

Ulla
0

Tänkte du lägga upp det som vi gjorde i Akalla? Samla ihop ett gäng för att dela på kostnaden för kursen. För oss räckte det med det egna gänget (vi blev fem stycken) men det har hänt att vi tagit med andra också.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

snuffa
0

Låter kul! När ,hur o pris tänkte du? Bor i nordvästra hörnet av Skåne och gör gärna en tur åt sydost.

Sagakeramik
0

2 nej nån distanskurs blir det inte i så fall, utan kanske en helg eller så.

Ulla: Japp så tänkte jag. Om man är några stycken kan man ju dela på kostnaden så att det förhoppningsvis inte blir för dyrt.

4. kul:) Pris vet jag som sagt inte ännu. Det beror på om jag kan få ihop några stycken. Sen tillkommer reskostnad för hon som ska undervisa också.

Grodan77
0

Skulle tycka det varit kul o intressant, men, det beror på priset. Kan dyu inte räkna ut så vi vet om vi har råd??

kinnekulle
0

Jo jag är oxå lite sugen men det är ju några mil…har du en aning om vad det blir för typ av dekaler som hon lär ut, är det screen eller fattigmansdekaler, eller något annat.. Kul att du bjuder in oss!

Sagakeramik
0

6:

Jag har ingen aning om priset. Jag vet inte vad kursledaren tar för timpris. Sen beror det på hur många vi blir.

7:

Screen dekaler hade jag tänkt mig, men finns andra önskemål går det säkert också att fixa.

LenaP
0

Jag är också intresserad.

Sagakeramik
0

9 Kanon:)

ijonsson
0

Jo,jag är också intresserad! Är det på Österlen du bor?

Sagakeramik
0

11: Japp jag bor på Österlen.

Sagakeramik
0

Det verkar inte som om det blir någon kurs:(

Läraren som jag mejlat med har inte svarta på nån månad eller så nu och av personliga skäl kan jag inte vänta längre.

Hoppas att ni andra hittar nån kurs att gå!