Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 3895 ggr
yrsiturid
0

hästar

Jag gör keramikhästar i textil, foto och tavlor, söker andra på sajten som gör det också det vore roligt att få kika på dem.

är någon intresserad av en gemensam utställning på temat hästen i konsten

undrar yvon

Ulla
0

Ingen som har hört av sig? Det finns andra som gör hästar, men de har kanske inte tittat in på ett tag.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LenaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör inte hästar, tycker det är svårt med benen. Men det är kul att träna på att göra djur som en form- o proportionsövning.

Jag hittade en sten som ser ut som en häst. Den har man i form av torkad tång. Den ser mer ut som en häst i ilive än på bild.

LenaP
0

Så ser den ut på andra sidan.

Sleipnir
0

Jag gör hästar och skulle gärna vara med på en ut ställning i framtiden, det finns ju ett galleri i Stockholm som bara ställer ut konst med hästar men det kanske är för stort att börja med :) försöker sätta in ngr bilder med mina hästar.

Sleipnir
0

En till rakubränd det är den förra också förresten

Rozzy
0

Fina saker, jag gör ju oxå hästa men har inga bilder är….är ju bara gift med en fotograf…men ni har väl hört att skomakarens barn går barfota…DET är en sanning

Ulla
0

#4 Sleipir

Det är säkert Galleri Hippo du menar.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Doriz
0

Jag gjorde min första och sista häst i veckan i form av en kentauer. Jag vet att hästar inte är enkla ex att rita men det var minsann inte lättare att forma den om nu någon trott det. Kentauern får dock duga eftersom den skall beses framifrån och då spelar det inte så roll att det blev en skum linje från frambenen och bak. Nä det får bli drakar i fortsättningen också emedan jag bugar och tittar på alla andras vackra alster.

Sleipnir
0

#7 Ulla

Ja, det var galleri hippo jag menade.

#6 Rozzy

Jag är också gift med en fotograf och håller med dig det är inte lätt att få sina saker fotade. Skomakarens barn går verkligen barfota :)

Goerleena
0

Jag gör nästan enbart hästar och skulle också vara intresserad av att ställa ut.

Goerleena
0

Blev fel bild. Skulle bli denna.

yrsiturid
0

hej

kul att så många svarade

ses igen

yvon

joggman
0

Jag tillverkar också hästar. I form av värmeljushållare, godisskålar, vaser och fruktfat.

stallet
0

Hej

Det var ett tag jag var in på sidan och nu hittade jag den här förfrågan om hästar. Jag tillverkar nästan bara hästar i både keramik och målar även i olja. Jag skulle gärna vara med på en gemensam utställning.

Susanne