Försäkringar?
Hej!
Jag har precis startat ett litet företag med keramikverkstad och gårdsbutik här i anslutning till min bostad. Nu undar jog om det är någon av er som kan tipsa mig lite om hur jag ska tänka när det gäller försäkringar. Under första året kommer jag att vara tjänstledig och därmed vara kvar i mitt fack, Hur gör man sedan? facklig anslutning?? extra försäkringar på det man har i verkstaden? Just nu har jag allt försäkrat via hemförsäkringen men kanske är inte det smartast.
Hopps det finns nån som kan hjälpa mig.
hälsar Jordemor - Åse Ehnberg
Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor eftersom jag själv ännu inte har något företag, men jag är också intresserad av få veta mera.
Hälsningar
Ulla
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Jag tror vi kommer att få svar på lite intressanta frågor för många av oss under året som kommer… Kolla in här t ex Starta eget. Kul, eller hur?
Wow! När dök den upp? Den kommer nog att bli favorit för många av oss gissar jag.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Jag råkade hitta den av en slump för ett tag sedan, men nu ligger den visst i sajtlistan också.

> jordemor
Hoppas att du vill lägga in frågorna även på startaeget.ifokus.se - där kommer du säkert att få bra svar!
Mvh // Staffan