Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 833 ggr
Ulla
0

Nyårslöften

Jag har avgett två stycken nyårslöften:

Det ena är hemligt. På det sättet vet ingen annan än jag själv om jag lyckas hålla det Hemlis

Det andra är att alltid, innan jag sätter igång och arbetar, bestämma vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Hela vägen ända fram till färdigt resultat. Inget mer  "Jag börjar så får jag se vad det blir."

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Pernilla
0

Tänker försöka att ta allvarliga saker mer på allvar, och mindre allvarliga saker på mindre allvar.

Och skratta oftare! Man får så roligt som man gör sig.

Jag tycker det här var en bra tråd, jag länkar till den från några av de andra sajterna om det är ok…

Tom
0

Inga nyårslöften för min del. Jag har aldrig förstått det. Men det kanske beror på att jag inte tycker att jag har några betungande laster.

Tom

Kiara
0

Jag lovade att laga staketet som hästarna gjorde sönder när dom skulle in med alla smällare runtomkring. Jag har hållit mitt nyårs löfteSkrattandehur många kan säga det när året är slutFundersam

Icecold Angel
0

#3 Det är därför som jag aldrig lovar något Flört

Kiara
0

#4 I år så var jag tvungen att hålla mitt och då kunde jag kosta på mig den lyxenOskyldig

gejsa
0

Jag har inte lovat något speciellt. Ska försöka ta mig i kragen och gå ner lite i vikt. Servera lite nyttigare mat hemma.

Vill inte lova för mycket. Blir så arg om jag inte kan uppfylla det.Hemlis

Linda
0

Som jag lovat så många gånger förr..Försöka shoppa mindre..

….Och försöka lära mig dricka vin till maten..

..Fortsätta le och vara glad och hjälpa dem som behöver hjälp..

Kiara
0

#7 en till som inte kan dricka vin till matenSkrattandegärna ett glas uppkrupen i soffan men inte till maten, då föredrar jag ett gott mineral vatten

CBA
0

Mina laster är Coka Cola och mat i alla former vilket inte är så smickrande för figuren Generad

Mitt nyårslöfte (brukar inte lägga sånna i vanliga fall) är att gå ner minst 9 kg till sommaren och att minska radikalt på colan och att börja promenera.

Än så länge håller jag mig till mitt kontrakt med mig själv!

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ulla
0

Redan den 4 januari och jag har ännu inte brutit mina löften! Det här lovar gott för resten av året.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_