Keramik iFokus

Keramik

Etiketterböckertidskrifter
Läst 2881 ggr
koko
0

Keramikböcker??

Undrar om  man skulle kunna ha en liten keramikbokmarknad här? Kanske finns det dem som sitter hemma med böcker som de kan tänkas sälja eller byta? Jag är i alla fall intresserad av begagnade, intressanta böcker om keramik!
Speciellt intresserad av boken "Smoke-fired Pottery" av Jane Perryman, nån som har ett ex. de vill sälja?Skrattande

koko
0

Förresten, skulle ev. vara intresserad av tidskrifter!

lerally
0

Har ett extra ex av Finn Lynngaards Keramisk Handbok som jag vill sälja eller byta.

Vanja-K
0

Jag har inget att sälja eller byta just nu. Men  vill berätta att det finns massor med begagnade böcker att köpa billigt, på amazon.com. Jag har köpt många böcket genom dem. Så bra när man vill ha en bok som inte finns längre att köpa. Fungerar utmärkt att köpa genom dem.

Larsdotter
0

Hej,

Har du fått sälja Lynngaards bok? Annars är jag intresserad./Larsdotter

liswis
0

Hej!

Också intresserad av Lynngaards bok om den finns kvar/liswis

[Solbacken1]
0

Hej!

har följd eran sida ett tag. Blev medlem nu för jag såg att ni sökte begagnade keramikböker.

Här kommer några som jag har till salu:

Europäische keramik seit 1950 ISBN 3-7672-06 39-0 många bilder lite tysk text.630 sidor.

Deutsche keramiker utställningskatalog iform av en flaska många bilder lite tyck text.

Salzbrand ISBN 3-924871-05-1 saltglaserad stengods många bilder de flesta i svart/vit tysk och engelsk text.

Anke

[skurke]
0

finns en del på bokborsen.se

[Solbacken1]
0

Hej!

Boken på drejskivan finns på tradera för den som är intresserad

http://www.tradera.com/Pa-drejskivan-Elsbeth-Woody-auktion_180309_108580698

Bregotta
0

"På drejskivan" är en jättebra metodbok för grunddrejning! Passa på ni som inte har den!

dahlia
0

Jag har Finn lynggaards bok: ge mig ett pris!

Jag har dessutom Monthley ceramics årgångar från 1983 till 95 jag kan sälja.

Jag har fler böcker skall göra en inventering. Några särskilda önskemål?